Jump to content

Kähmivä asiakas


Guest Santtu88

Recommended Posts

Guest Santtu88

Asiakkaana siis iäkäs mies joka kaikissa järjen voimissaan ja kähmii hoitajia, tarraa takapuolesta ja jalkovälistä.

Hänen kanssaan käyty keskustelu asiasta missä paikalla esimies sekä omaiset. Nyt ohjeistus hoitajille tehdä henk. Koht. rikosilmoitus jos vielä toistuu.

Tämä kouriminen nyt siis jatkuu edelleen kaikesta huolimatta. 

Mutta.. voiko työnantaja pestä kätensä koko jutusta ohjeistamalla tekemään henk. koht. rikosilmon? Silloinhan asia on työntekijän ja asiakkaan välinen eikä työnantajan tarvitse välittää tuon taivaallista.. 

Kyseessä siis kotihoito.

Link to post
Share on other sites

Työturvallisuuslaki:
 

28 § Häirintä
Jos työssä esiintyy työntekijään kohdistuvaa hänen terveydelleen haittaa tai vaaraa aiheuttavaa häirintää tai muuta epäasiallista kohtelua, työnantajan on asiasta tiedon saatuaan käytettävissään olevin keinoin ryhdyttävä toimiin epäkohdan poistamiseksi.


Asiasta siis yhteys työsuojeluun.

 

Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Restore formatting

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Rekisteröidy yhteisöömme

    Tervetuloa joukkoon!

×
×
  • Create New...