Jump to content
MAINOS

Kähmivä asiakas


Vieras: Santtu88

Recommended Posts

Vieras: Santtu88

Asiakkaana siis iäkäs mies joka kaikissa järjen voimissaan ja kähmii hoitajia, tarraa takapuolesta ja jalkovälistä.

Hänen kanssaan käyty keskustelu asiasta missä paikalla esimies sekä omaiset. Nyt ohjeistus hoitajille tehdä henk. Koht. rikosilmoitus jos vielä toistuu.

Tämä kouriminen nyt siis jatkuu edelleen kaikesta huolimatta. 

Mutta.. voiko työnantaja pestä kätensä koko jutusta ohjeistamalla tekemään henk. koht. rikosilmon? Silloinhan asia on työntekijän ja asiakkaan välinen eikä työnantajan tarvitse välittää tuon taivaallista.. 

Kyseessä siis kotihoito.

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

MAINOS

Työturvallisuuslaki:
 

28 § Häirintä
Jos työssä esiintyy työntekijään kohdistuvaa hänen terveydelleen haittaa tai vaaraa aiheuttavaa häirintää tai muuta epäasiallista kohtelua, työnantajan on asiasta tiedon saatuaan käytettävissään olevin keinoin ryhdyttävä toimiin epäkohdan poistamiseksi.


Asiasta siis yhteys työsuojeluun.

 

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

MAINOS

Arkistoitu

Tämä aihe on arkistoitu, siihen ei voi enää vastata.

×
×
  • Luo uusi...