Jump to content
MAINOS

Kähmivä asiakas


Guest Santtu88
 Share

Recommended Posts

Guest Santtu88

Asiakkaana siis iäkäs mies joka kaikissa järjen voimissaan ja kähmii hoitajia, tarraa takapuolesta ja jalkovälistä.

Hänen kanssaan käyty keskustelu asiasta missä paikalla esimies sekä omaiset. Nyt ohjeistus hoitajille tehdä henk. Koht. rikosilmoitus jos vielä toistuu.

Tämä kouriminen nyt siis jatkuu edelleen kaikesta huolimatta. 

Mutta.. voiko työnantaja pestä kätensä koko jutusta ohjeistamalla tekemään henk. koht. rikosilmon? Silloinhan asia on työntekijän ja asiakkaan välinen eikä työnantajan tarvitse välittää tuon taivaallista.. 

Kyseessä siis kotihoito.

Link to comment
Share on other sites

Työturvallisuuslaki:
 

28 § Häirintä
Jos työssä esiintyy työntekijään kohdistuvaa hänen terveydelleen haittaa tai vaaraa aiheuttavaa häirintää tai muuta epäasiallista kohtelua, työnantajan on asiasta tiedon saatuaan käytettävissään olevin keinoin ryhdyttävä toimiin epäkohdan poistamiseksi.


Asiasta siis yhteys työsuojeluun.

 

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
 Share

×
×
  • Create New...