Jump to content
MAINOS

Kesäsijaisen palkaton vapaa


Vieras: Epätietoinen

Recommended Posts

Vieras: Epätietoinen

Olen varannut lomamatkan (4pv) kesäkuulle ja nyt sain kutsun työhaastatteluun unelmieni työpaikkaan kesäsijaiseksi. Hirveä ahdistus iski, koska joudun nyt haastattelussa pyytämään palkatonta vapaata. Onko jollain jäänyt sijaisuus saamatta tällaisesta syystä?

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

MAINOS

Unelmien työpaikassa toivottavasti on työnantaja, joka ymmärtää tulevalla sijaisella olevan ehkä muutakin elämää kuin odotella joskus mahdollisesti aukeavaa avointa työpaikkaa. On mulla järjestynyt 15pv:n palkattomatkin. Toi neljä päivää ei luulis olevan kuin pieni järjestelykysymys.

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

Vieras: Listatekninen kuvio
3.2.2018 klo 18.27, Mimmis kirjoitti:

Unelmien työpaikassa toivottavasti on työnantaja, joka ymmärtää tulevalla sijaisella olevan ehkä muutakin elämää kuin odotella joskus mahdollisesti aukeavaa avointa työpaikkaa. On mulla järjestynyt 15pv:n palkattomatkin. Toi neljä päivää ei luulis olevan kuin pieni järjestelykysymys.

Vuorotyössä tuon kuvion järkkääminen ei ole hankalaa jos listantekijä näin haluaa. Se mikä ei mielestäni ole hyvä on se että jos sijainen rupeaa toivomaan joka listalla sitä sun tätä. Pitää asennoitua siihen että tänä kesänä voi joutua olemaan esim juhannuksen töissä ja parit kivat festaritkin voi jäädä väliin.Ehkä festareille lähteekin vuorostaan Tyyne 60 v .Töissä perushoitajana tulee täyteen 40 v ja eläkeikä alkaa jo pian häämöttämään. Hän tarvitsee relaa . Sinä kokemusta sekä tietty euroja.

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

MAINOS

Arkistoitu

Tämä aihe on arkistoitu, siihen ei voi enää vastata.

×
×
  • Luo uusi...