Guest Epätietoinen Posted February 2, 2018 Share Posted February 2, 2018 Olen varannut lomamatkan (4pv) kesäkuulle ja nyt sain kutsun työhaastatteluun unelmieni työpaikkaan kesäsijaiseksi. Hirveä ahdistus iski, koska joudun nyt haastattelussa pyytämään palkatonta vapaata. Onko jollain jäänyt sijaisuus saamatta tällaisesta syystä? Link to comment Share on other sites More sharing options...
kahvikuppi_ Posted February 2, 2018 Share Posted February 2, 2018 Ei ole ikinä. Ja jos jää niin se työpaikka ei olisi minua varten. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Mimmis Posted February 3, 2018 Share Posted February 3, 2018 Unelmien työpaikassa toivottavasti on työnantaja, joka ymmärtää tulevalla sijaisella olevan ehkä muutakin elämää kuin odotella joskus mahdollisesti aukeavaa avointa työpaikkaa. On mulla järjestynyt 15pv:n palkattomatkin. Toi neljä päivää ei luulis olevan kuin pieni järjestelykysymys. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Listatekninen kuvio Posted February 6, 2018 Share Posted February 6, 2018 3.2.2018 klo 18.27, Mimmis kirjoitti: Unelmien työpaikassa toivottavasti on työnantaja, joka ymmärtää tulevalla sijaisella olevan ehkä muutakin elämää kuin odotella joskus mahdollisesti aukeavaa avointa työpaikkaa. On mulla järjestynyt 15pv:n palkattomatkin. Toi neljä päivää ei luulis olevan kuin pieni järjestelykysymys. Vuorotyössä tuon kuvion järkkääminen ei ole hankalaa jos listantekijä näin haluaa. Se mikä ei mielestäni ole hyvä on se että jos sijainen rupeaa toivomaan joka listalla sitä sun tätä. Pitää asennoitua siihen että tänä kesänä voi joutua olemaan esim juhannuksen töissä ja parit kivat festaritkin voi jäädä väliin.Ehkä festareille lähteekin vuorostaan Tyyne 60 v .Töissä perushoitajana tulee täyteen 40 v ja eläkeikä alkaa jo pian häämöttämään. Hän tarvitsee relaa . Sinä kokemusta sekä tietty euroja. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.