Jump to content
MAINOS

Facebook


Vieras: mixtraal

Recommended Posts

Työnantaja järjesti tyky- päivän ja laittoi valokuvia facebook iin, onko reilua ja oikein, kysymättä osallistujilta/työntekijöiltä, saako laittaa kuvan, nyt pärstäkerroin näkyy facebookissa kotisivuilla.

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

Vieras: Keikkalainen!

Ilman lupaa, ei saisi kuvata mitään tai levittää kaiken kansan nähtäväksi. Aina pitää kysyä asianomaiselta lupa.  Kuuluu normaali ihmisten kanssa käymiseen ja hyviin tapoihin kysyä lupa.  Muutamia vuosia sitten työnpaikan johtaja antoi palauteen " nuorille" hoitajille. Oli löytänyt Facebook:n sivulta tuttuja asiakaita eli tunnisti heidät.  Välillä on myös päivänlehdissä tekstiä tästä.  Itse varon todella Facebook:a ja muita lähteitä.  Kuuluu liikaa huonoja uutisia ja henkilöiden maine on mennyt ...Nyt moni hoitotyöpaikkailmoituksessa jo kysytään Facebook tai muuta kanavaa. Miksi antaisin johtajalle henkilökohtaisia tietojani luettavaksi, kun heihin ei voi luottaa yhtään missään asiassa......

Samoin työkaveri ei saa häiritä kenenkään kotirauhaa turhilla asiattomilla puhelin- tai tekstiviestillä. Olen itse joutunut pyytämään virka-apua tähän asiaan. Keskellä yötä sai "työkaverilta" häirintäsoittoja jatkuvasti. johtajan sana ei painanut yhtään. Päivittäin häiritsi joko kotona tai työvuorossa. Luultavasti " kännipäissään"  vasta lakimiehen sanaa uskoi. Puhelimeen oli laitettu esto henkilön takia.  Kk:si sitten ilmoitin johtajalle tästä asiasta, Kuinka työntekijät laittavat asiattomia viestejä klo.21.00 aikoihin. Menee häirinnän puolelle.  Työntekijät ovat ottaneet vallan itselleen ja kävelevät esimiehen yli.  Johtaja/ esimies ei edes kehtaa ilmoittaa näin myöhään ja hänellä voi olla painava syy.   

Henkilökohtainen yksityisyyden suoja taisi olla lakitermi.

Nyt tuli ilmi  työpaikalla on varastettu minun henkilökohtaisia koulupapereita, essee työ ja saattohoitoa käsiteltävä kansio. Olen pyytänyt palauttamaan ne takaisin  töihin. Henkilö on edesvastuuton jo nyt, saati  jos valmistuu. Saa pelätä oikeasti, millaisia hoitajia tulee koulusta työelämään.  Olen laittanut johtajalle asiasta viestin. Pesi välittömästi kädet asiasta ja samoin ns. hoitajat. Tiedän tarkkaan ketkä olivat silloin työvuorossa, mutta osaavat valehdella päin esimiehen naamaa.   Tarkalleen tiedän  kuka on syyllinen ja harkitsen pyyntö apua virkavallalta.  Jos ei ala kuulua,  on myös raha kysymys.  Johtaja on tietoinen asiasta ja firman maine on mennyt lopullisesti.

 Älkää koskaan antako lainaksi mitään omia monisteita ym. varkaita on näköjään jo lähihoitajaopiskelijoissa.  Osaavat valehdella todella hyvin ja aina ovat täydellisiä. Millaisia ovat nykyisin koulujen moraali kun päästävät nämä  kentälle, kuka tarkistaa heidän taustat....onko paljon pikkurikollisia siellä....Eivät erota toisen omaisuutta, työpaikan omaisuutta , asukkaiden omaisuutta  vaan kaikki on heidän omiaan ja viedään röyhkeästi kotiin. Välittämättä miltä toisista tuntuu ja kantti kestää jatkaa tätä rataa......   Varokaa ja tarkistakaa joka kerta kun lähdette kotiin, vaikka pukukappi olisi lukossa. Yleisavaimella mennään röyhkeästi toisten kaappiin..    Tätä tapahtui myös viime kesätyössä, kelpasi työpaikan tavarat todella hyvin,  Raskasta työskennellä, jos aina saa olla varuillaan työporukassa.....

Opettajat herätkää vihdoinkin ja tarkistakaa; Osaako teidän oppilaat asiat oikeasti tai onko kopioitu jonkun toisen papereista.  Siitä teille maksetaan palkka, että hoidatte asiat tai onko teille mitään väliä millaisia sieltä pääsen kentälle....  Kaikki teidän oppilaanne EIVÄT OLE KYMPIN ARVOISIA, vaan kuunnelkaa kentän viestiä oikeasti.

Itse kun kävin koulua muutama jäi kiinni kopioinnista ja myivät toisille ...käytännössä eivät osanneet mitään eli valheella päästy läpi....olivat opettajan suosikkeja ....koulu häirinnästä tasan kymppi.  

Pitää alkaa opiskella lakia, että pärjää lähihoitajan työssä ja työpaikalla .....

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

MAINOS

Arkistoitu

Tämä aihe on arkistoitu, siihen ei voi enää vastata.

×
×
  • Luo uusi...