Jump to content
MAINOS

Esimerkki potilaan hoitosuunnitelmasta?


Terveydenhoitajaopiskel

Recommended Posts

Entä olisiko jollain esimerkkiä, miltä kotihoidon potilaan hoitosuunnitelma voisi näyttää? FinCC:n avulla olen tehnyt sellaisen kerran, mutta minusta se FinCC on jotenkin sekava. Olen th-opiskelija. Löytyisikö esim. netistä esimerkkejä hoitosuunnitelmista? Olen yrittänyt googlata mutta ei löydy.

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

Pelkistetty versio hoitosuunnitelmasta olisi alaotsikot: haasteet, voimavarat, tavoitteet, suunnitelmat, arviointi.  Eli mitä hoitotyön haasteita asukkaalla on ja mitä niiden eteen on mahdollista tehdä.

TÄltä pohjalta lähdet arvioimaan jokaista osa-aluetta, esim. FinCC-luokitusten mukaisesti. Tällä pääsee hyvin pitkälle ja on käyttökelpoinen suunnitelma. Hoitosuunnitelmat kotihoidossakin pohjautuvat käytettävään asiakastietojärjestelmään, jolloin otsikot ovat erilaiset. Yllämainitut alaotsikot on mainittu domacare- asukastietojärjestelmässä, missä taas sitten nuo muut otsikot ovat ihan erilaisia kuin esim. pegasoksessa tai GFS:ssä (graafinen finstar).

Varmasti teillä koulussa on ollut malleja erilaisista hoitosuunnitelmista, mutta valmista pohjaa ei mistään erikseen kyllä saa. 

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

MAINOS

Arkistoitu

Tämä aihe on arkistoitu, siihen ei voi enää vastata.

×
×
  • Luo uusi...