Jump to content
MAINOS

Vastavalmistunut th, osaamattomuus


Vieras: Voivoi

Recommended Posts

Hei, olen joku aika sitten valmistunut, muutaman lyhyen sijaisuuden tehnyt, sh ja th puolella. Kädentaidot enemmän th-puolella, pyydän että katsotaan ensin yhdessä jos harkassa tulleesta asiastakin on aikaa. Miten teillä on lähtenyt ensimmäiset työt sujumaan? Minulle on tärkeää että teen oikein ja otan selvää jos olen epävarma, tehtyä on vaikea perua. Muita en haluaisi kuormittaa vihreydelläni mutta huomaan että jotkut ärtyvät tästä 

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

MAINOS

Kuule, minulla on vähän sama ongelma. Aloitan th-ammattiopinnot ensi viikolla ja jännittää tavallaan, kun kliinisten taitojen harjoitteluun ei ole enää mahdollisuutta. Seuraavaksi tulevat nimittäin neuvolaharjoittelut yms. Kuitenkin haluaisin edelleen lisää harjoitusta esim. haavahoidoista ja muusta kliinisestä hoitotyöstä. Jopa lääkehoidosta.

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

  • 3 viikkoa myöhemmin...
Vieras: Th-opiskelija

Teetkö tällä hetkellä th-opinnot vai sh:n työtä? Missä taidoissa/kädentaidoissa sinulla on mielestäsi puutteita? Itsellä vähän sama ongelma, pelkään osaanko riittävästi ja kädentaidot ja taidot on enemmän th-puolella. Sh-opinnoista on jo unohtunut osa.

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

MAINOS

Arkistoitu

Tämä aihe on arkistoitu, siihen ei voi enää vastata.

×
×
  • Luo uusi...