nisuma Posted December 20, 2017 Share Posted December 20, 2017 Olen lähihoitaja ja teen sijaisuuksia tällä hetkellä kolmessa paikassa, opiskelen uutta ammattia ja sen ammatin sijaisuuksia teen silloin tällöin yhdessä paikassa. Nämä neljä työpaikkaa sijaitsevat kaikki eri kunnilla kahdessa eri maakunnassa. Haluaisin päästä työterveystarkastukseen ja luulempa että tarvisin tässä tilanteessa myös jonkinlaista psykososiaalista tukea. Aiemmin ollessani määräaikaisena yhdessä työpaikassa niin kävin työterveystarkastuksessa ja sain lähetteen työpsykologille jolla kävin kerran. Tästä aikaa n. 2.5v. Olen ollut eripituisia aikoja näissä työpaikoissa mutta olen tosiaan vain sijainen, menen kun tarvitaan. Osaako joku vastailla? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Torlohka Posted December 20, 2017 Share Posted December 20, 2017 Tokihan sijaisella on oikeus työterveyshuoltoon. Ei kun klo 8 soittamaan tai jos ei ole akuutti sairaus niin myöhemmin. Tarkemmin tietoa saat paikasta häneltä kuka sinun palkkasi maksaa. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Ansku Posted January 3, 2018 Share Posted January 3, 2018 Itseasiassa käsittääkseni pitää täyttyä joku työtuntimäärä että on oikeutettu työterveyteen.. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Haris Posted January 14, 2018 Share Posted January 14, 2018 Lainaa Työnantajalla on velvollisuus järjestää työterveyshuolto kaikille työntekijöilleen työsuhteen muodosta ja kestosta riippumatta. https://www.tehy.fi/fi/apua/tyosuhteen-alkaminen/tyoterveyshuolto Sinun tilanteessa kun teet useammalle työnantajalle töitä, en osaa sanoa kenen ta.n työterveyteen kannattaa/pitää kääntyä. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Terveystarkastus Posted January 14, 2018 Share Posted January 14, 2018 Itse olen tehnyt sijaisuuksia espoon kaupungilla ja minun ei ole tarvinut kertaakaan käydä tarkastuksissa.Pitkän matkan takia asioin omalla Te:lla. Kerran kävin työterveydessä kun tarvin lähetteen fyssään ja sainkin ja maksarin hoitoihin.Tällöin olin 10 kk siajisuudessa. Seuren keikkafirmalla ei keikkalaisille ole mitään terveyspalveluita jollei ole tehnyt 3 kk:n yhtäjaksoista sopparia johonkin työkohteeseen. Itse suosittelin hakeutumaan omalle ta:lle.Se palvelu ainakin kuuluu meille kaikille. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.