raparperi Posted December 6, 2017 Share Posted December 6, 2017 Toi otsikko on nyt ihan älytön, ei raksuttanut, mitä siihen olisi oikein laittanut.. Mutta siis, olen vakituisessa työssä sh:na. Haluaisin kuitenkin välillä kokeilla muunlaista työtä (siis hoitoalalla kuitenkin). Miten toimin, voinko hakea muualta työtä ja hakea sitten vakituisesta työstäni virkavapaata (vaimitäsenyton?) esim. määräaikaisen pätkän ajaksi? Minkälaisia kokemuksia teillä on? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Vaihtelu virkistää Posted December 6, 2017 Share Posted December 6, 2017 Itse olen ottanut joskus toimesta työvapaata ja mennyt muualle tekemään vakituista yötyötä vuodeksi.Aika oli silloin otollinen ja työnantaja puolsi vapaatani sillä tilalleni löytyi helposti tekijä. Myös niin on käynyt että vapaata ei saanut koska olin työpaikassa missä muutenkin pulaa hoitajista. Päädyinkin siihen että sanoin itseni irti.. Nykyään teen sijaisuuksia sekä keikkoja ja olen tyytyväinen. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Valintatalo Posted December 10, 2017 Share Posted December 10, 2017 Tuttava teki juurikin niin että anoi vuoden virkavapaata ja lähti vuodeks kokeilemaan miltä aivan toisenlainen työ maistuis. Palas kuitenkin vuoden pestin jälkeen vanhoihin hommiin mutta kuulemma virkisti mukavasti Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.