Jump to content
MAINOS

Apua!


PikkuPiru

Recommended Posts

Heh, kyllä taas menee korkealla ja kovaa. Opiskelija on opiskelija ja sillä siisti. Tuskinpa potilaiden suhtautuminen muuttuu sen perusteella paljon opintoja on takana. Lähinnä hymyilyttää koko pohdiskelu tästä asiasta.

en nyt kuiteskaan tarkota sitä, että jotkut helekutan hikinauhat pitäis ottaa käyttöön, en todellakaan! Enkä sitä, että mielenkiintoinen "hihamerkki" kiinnostaisi sen enempää.

Vaan mitä tarkoitat?
Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

MAINOS
  • Vastauksia 64
  • Aloitettu
  • Uusin vastaus

en nyt kuiteskaan tarkota sitä, että jotkut helekutan hikinauhat pitäis ottaa käyttöön, en todellakaan! Enkä sitä, että mielenkiintoinen "hihamerkki" kiinnostaisi sen enempää.

Vaan mitä tarkoitat?

-Nimineulaan Dinon ehdottama asteikko josta näkee %:ssa kuinka valmis on?

My brain is stuck from shooting glue

I'm not sorry for the things I do

 

Carbona not glue

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

-Nimineulaan Dinon ehdottama asteikko josta näkee %:ssa kuinka valmis on?

Hei loistava tuotekehityksen paikka! Taidankin kehitellä jotain vastaavaa kuin sairaankuljettajille (http://koti.mbnet.fi/oskunoma/kyltti/kyltti.html) aikanaan. Tohon lupaosioon vois laittaa suoritetut opinnot allekkain. Mitä lähemmäs varpaita kyltti valahtaa, sen edistyneempi ja ilman muuta parempi opiskelija olisi. Vai mitä olette mieltä?
Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

Hei loistava tuotekehityksen paikka! Taidankin kehitellä jotain vastaavaa kuin sairaankuljettajille (http://koti.mbnet.fi/oskunoma/kyltti/kyltti.html) aikanaan. Tohon lupaosioon vois laittaa suoritetut opinnot allekkain. Mitä lähemmäs varpaita kyltti valahtaa, sen edistyneempi ja ilman muuta parempi opiskelija olisi. Vai mitä olette mieltä?

-Osa opiskelijajäsenistä liikuttuu varmasti kyyneliin saakka tästä loistavasta ideasta! Hienoa!

My brain is stuck from shooting glue

I'm not sorry for the things I do

 

Carbona not glue

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

-Nimineulaan Dinon ehdottama asteikko josta näkee %:ssa kuinka valmis on?

Hei loistava tuotekehityksen paikka! Taidankin kehitellä jotain vastaavaa kuin sairaankuljettajille (http://koti.mbnet.fi/oskunoma/kyltti/kyltti.html) aikanaan. Tohon lupaosioon vois laittaa suoritetut opinnot allekkain. Mitä lähemmäs varpaita kyltti valahtaa, sen edistyneempi ja ilman muuta parempi opiskelija olisi. Vai mitä olette mieltä?

Ihan hyvä idea. Mulle kyllä riittää tieto siitä että onko uusi naama opiskelija vai duunari.
Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

Ihan hyvä idea. Mulle kyllä riittää tieto siitä että onko uusi naama opiskelija vai duunari.

Vai ei kumpikaan...

Veripalvelu kaipaa kipeästi hengenpelastajia!

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

Pulu, kirjoita nimikylttiin isolla että "Sairaanhoitajaopiskelija Mari-Pilvi Persson, 174 op 210:stä" :o

siitäpä ne vasta entisestäänkin sekoiaisivat lopullisesti!  ;D

Jos epäilet että me vanhemmat hoitajat emme muuten ymmärrä niin laita vaikka prosentteina tai suhdelukuna valmistumisasteesi nimikylttiin. Siis esim. "Sairaanhoitajaopiskelija Mari-Pilvi Persson - 83% opinnoista opiskeltu" ;)

Joo, toi onkin parempi! Teidän vanhempien hoitajien ymmärrystä en epäile, mutta kun nyt siirrytään opintoviikkojen laskemisesta kansainvälisiin opintopisteisiin, niinja jos työelämässä ei pysytä perässä nykyisessä tutkintorakenteessa, niin mitenkä minä ne opintopisteet selitän?!  kun ei niitä osaa / ymmärrä itsekään

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

(mut sitä mä en ymmärrä, miks mun nimineulassa pitäis lukee "Mari-Pilvi Persson" ku en oo hurri)

(Mari-Pilvi -hahhah, nyt vasta tajusin! pitkät piuhat ja jatkojohto..)

;) :o ;D

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

(mut sitä mä en ymmärrä, miks mun nimineulassa pitäis lukee "Mari-Pilvi Persson" ku en oo hurri)

(Mari-Pilvi -hahhah, nyt vasta tajusin! pitkät piuhat ja jatkojohto..)

;) :o ;D

-Kiva kun ymmärsit.

My brain is stuck from shooting glue

I'm not sorry for the things I do

 

Carbona not glue

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

(mut sitä mä en ymmärrä, miks mun nimineulassa pitäis lukee "Mari-Pilvi Persson" ku en oo hurri)

(Mari-Pilvi -hahhah, nyt vasta tajusin! pitkät piuhat ja jatkojohto..)

-Kiva kun ymmärsit.

Selkeesti joku narkkari.  ::)

Tämä mielipide tai kommentti on yksityishenkilön antama eikä välttämättä edusta työnantajani, minkään yhteistyökumppanini, ammattiliittoni tai puolueeni kantaa.

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

Joo, toi onkin parempi! Teidän vanhempien hoitajien ymmärrystä en epäile, mutta kun nyt siirrytään opintoviikkojen laskemisesta kansainvälisiin opintopisteisiin, niinja jos työelämässä ei pysytä perässä nykyisessä tutkintorakenteessa, niin mitenkä minä ne opintopisteet selitän?!  kun ei niitä osaa / ymmärrä itsekään

Meillä siirryttiin nyt vuoden vaihteessa noihin ETCS pisteisiin vai mitä ne nyt on. Oli se sitten hyvä selitellä työnantajalle että mitä se 9.75 pistettä nyt sitten tarkoittikaan kun ittekin on pihalla kuin lumiukko  :- . Mä kun aina olen niin hyvin hallinnut tän homman . Laitetaan siihen nimikylttiin nyt sitten että 86.75 pongoa koossa  ::)

Mitä noihin pukuihin tulee niin ainakin salon seudun sairaalassa on kaikille opiskelijoille varattuna sellanen piitkä tangollinen mekkoja opiskelijoiden omassa pukuhuoneessa, kaikissa lukee kivasti toisessa hihassa kissan kokosin kirjaimin sinisellä opiskelija. Mä kun olen myös enempi tätä housumuotia kannattava niin kyllä painajaisia näin koko mekosta, ja kun se mekko on just sellanen että kun vähän yrität tehdä jotain niin mekko on korvissa on siinä sitten muilla ihmettelemistä  :D..

"Ei kuullosta kovin järkevältä", sanoi Kani. "Ei", sanoi Puh nöyrästi. "Ei kuulostakkaan nyt kun sen sanoo. Sitä ennen se kuullosti aivan järkevältä."

"On mahdotonta olla masentunut jos sinulla on ilmapallo."

-Nalle Puh

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

Vieras: paivi821

Ainoa missä mä käytän töissä hametta on silloin, kun olen saunottamassa vanhuksia..joskus aikoinaan työpaikassani oli nainen, joka pari kertaa saunotti uimapuvussa..tuli kuulemma hieman sanomista  ;) no mut kuitenki, en mä tiennytkään, että vielä on olemassa tollanen hamepakko..ihan pyllystä tollainen.

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

Menee ehkä vähän ohi aiheen, mutta kun joku ihmetteli niitä opintopisteitä, niin ei oo sen ihmeellisempi juttu kun että 2opintoviikkoa= 3opintopistettä.

Esim. sairaanhoitajan tutkinto- nykyisin vielä 140 ov. jatkossa 210 op. Ja tällä ei pitäis olla mitään käytännön merkitystä, paitsi että koulut joutuu ehkä vähän muokkaamaan opetussuunnitelmia (taas)

1/12800

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

nyt siirrytään opintoviikkojen laskemisesta kansainvälisiin opintopisteisiin, niinja jos työelämässä ei pysytä perässä nykyisessä tutkintorakenteessa, niin mitenkä minä ne opintopisteet selitän?!  kun ei niitä osaa / ymmärrä itsekään

Tutkintorakenteen (? = OPS?) ymmärtäminen vaatii todella jotain ymmärrystä, mutta opintoviikkojen muuttaminen opintopisteiksi on pelkkä laskutoimitus (x 1,5). Onhan ne vanhat ( missä se rajaa menee  ;) ) hoitsut opiskelleet lukukausia ja tuntimääriä, ja ovat pysyneet perässä siinäkin, että ollaan aikoinaan siirrytty opintoviikkoihin. Se oli paljon isompi muutos.

Aina kun minun pitää valita kahdesta pahasta, kokeilen sitä pahaa, johon en ole vielä tutustunut.

                                  - Mae West -

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

  • 2 kuukautta myöhemmin...

mekko-keskusteluun vielä, että sehän on mahtava näky kun sellainen lähellä eläkeikää oleva, hieman tukevahko naishoitaja tepastelee ehkä kaksi numeroa liian pieni hoitsumekko päällään, kaiken kruununa ehkä joskus 70-luvulla viimeksi ajellut säärikarvat....  ;D

Keskeltä - ja täysillä

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

MAINOS

Arkistoitu

Tämä aihe on arkistoitu, siihen ei voi enää vastata.

×
×
  • Luo uusi...