Jump to content
MAINOS

Henkilöstötilat


Vieras: Mummeli

Recommended Posts

Vieras: Mummeli

Hei,

Saako henkilöstön pukuhuoneissa käydä muuta porukkaa kuin työntekijöitä?

Meillä on tilaisuuksia joissa vierailee ulkopuolisia esiintyjiä ja esimies laskee heidät meidän pukuhuoneisiin esim. vaihtamaan vaatteita. Esiityjien vaatteita on ympäri pukuhuonetta. Eipä tunnu kivalta tulla töihin kun pukuhuoneessa on muuta porukkaa ja itse joutuu vaihtamaan siellä vaatteita. Osalla henkilökunnalla pukkarin kaapit auki ja vaatteet ja käsilaukku siellä.

Saako esimies näin toimia. Eikö meillä työntekijöillä ole yksityisyyttä. 

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

MAINOS

Jotenkin olen käsittänyt että pukuhuone nimenomaan on vaatteitten vaihtoa varten. Olen varmaan ollut väärässä. Pukkarin kaapin auki pitäminen samalla kun siellä on laukku liikkuu jo typeryyden rajamailla.
 

En tiedä missä olet töissä mutta vähänkään isossa paikassa (sairaala etc) pukuhuoneissa henkilöstön vaihtuvuus on sitä luokkaa että laskuissa et perässä pysy.

 

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

Kyllähän perinteisesti alihankkijat on saaneet käyttää samoja sosiaalitiloja kuin omakin väki. Jos pelkää että rahat ja korut varastetaan niin ne voi jättää kotiin ja/tai pistää se kaapin kiinni. 

En usko, että asiassa on myöskään lainsäädännön suhteen ongelmaa.

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

Vieras: Maatuska

Meidän yksikössämme ei ole lukollisia kaappeja jokaiselle, joutuu jättämään vaatteet sekä tavarat jonkun penkin nojalle, samaisesta syystä myös työvaatteet on tuotava kotiin. Henkilökunnan jääkaapissa on myös asiakkaiden ruokia sekä lääkevalmisteita. 

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

  • 3 kuukautta myöhemmin...
Vieras: Ainavaanhoitajana

...meillä ei ole edes pukukoppia minne tavaransa voisi jättää, vessan nurkassa vaihtuu vaatteet ja laitoksessa pyörii yli 600hlöä

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

MAINOS

Arkistoitu

Tämä aihe on arkistoitu, siihen ei voi enää vastata.

×
×
  • Luo uusi...