Jump to content
MAINOS

Edunvalvontapäivät aktiivi-instituutissa 11.-13.4.05


Telaketju

Recommended Posts

MAINOS

Mulle kans tuli kerran aiemminkin toi kutsu. Soitin, että ilmottautuisin. Sanovat, että ei kun vaan luottamusmiehille. Kysyin sitten miksi posti tuli mulle, no kun sä oot luottamusmies. Kysyin, että missäköhän, kun en itse tiedä? Eivät kyllä tieneet tuollakaan. Mutta kurssillekaan en siis päässyt.

Opettaja jumalan armosta...

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

kyllä sinne kaikkien tehyn ns.ay-aktiivien =asiasta kiinnostunut,pitäisi päästä.se on eriasia että luottamusmiehille omat työpaikka on velvollinen maksamaan palkan,muille on järjestettävä palkatonta ja tehy korvaa ansionmenetyksen.

"to ride,shoot straight and speak the truth"

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

Näin olen itsenikin antanut ymmärtää. Siksi koetin pyrkiä tapahtumaan. Eivät antaneet ilmottautua. Ehkäpä se oli jotenkin omituinen täti, joka sieltä vastasi, kun väen vänkään väitti mullekin,että jos kyseinen posti on mulle tullut mä olen luottamusmies... ;D

Opettaja jumalan armosta...

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

ite hain palkatonta virkavapaata ja pistin hakemuksen  faxilla ineen,ei oo tarvinnu soitella kelleen tädille.

"to ride,shoot straight and speak the truth"

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

Jeps, kaikille saku tessin piirissä oleville tuo on tarkoitettu. Yksi ja sama porukka siellä on viime vuodet reissannut, kannattaa siis viedä uutta verta remmiin. Ruoka on hyvää ja sitä on riittävästi, ilta juomatkin tehy tarjoaa. Ja tietenkin Kuopion pohjoispuolelta tuleville myös lentoliput maksetaan Tehyn puolesta, joten omia jäsenmaksuja saa kivasti kuitattua.  :) Asiapuoli onkin sitten eriasia... :( Siellä käydään läpi saku tessiä ja muita ajankohtaisia asioita. Itse ei pääse vaikuttamaan juuri mihinkään, ei esim. siihen mitä seuraavassa tupossa pitäisi vaatia. Asia siis kuivaa ja puuduttavaa, varsinkin jos niitä iltajuomia on nauttinut. Onneksi mehukannuja oli kiitettävästi tarjolla auditoriossa.

Tuo nimi "Edunvalvontapäivät" on kyllä hieman harhaan johtava. Yksityisen saku tessin piirissä olevien etuja kun ei oikein valvo muut kuin työntekijä itse. Karmeita tarinoita kyytipoikien polkemisesta siellä kuulee ja saa uutta potkua itselleen taistella renkien vapauden puolesta. Vieläkö muuten RVR on hengissä? huh.gif

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

koko toisen päivän ohjelma on kyllä lakimiehen vetämää,eli sillon kyllä kannattaa olla paikalla,ja tietty iltakekrillä.vikan päivän vuorovaikutuksen voikin nukkua krapulaansa lounaalle asti.

ps. vieläköhän kahila vetää karaokea?

ps2.ujommatkin äijät mukaan,kyllä siellä yksinhuoltajaa piisaa kaikille ja varatumpaakin. :(

"to ride,shoot straight and speak the truth"

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

en tunne Kahilaa, on muutama vuosi aikaa kun tuli noissa kekkereissä käytyä. Jeps, emäntiähän siellä kyllä on  :o

heikki kahilan broidi piti yhteen aikaan karaokea.

"to ride,shoot straight and speak the truth"

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

Ok, siellä pubissa siis? Vinkkinä niille jotka tulee kauempaa tai niille jotka jää yöksi tonne niin kerätkää kaljalaput (jos tehyli jakaa niitä) pois niiltä jotka ei jää sinne yöksi koska nehän ei tarvi niitä. Saatte itte juoda enemmän illalla tehyn piikkiin.  :o

RVR rules ok!!

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

Kahilan velipoika ei välttämättä enää ole karaokea juontamassa..

Itse jouduin päivät peruuttamaan päälekkäisyyksien takia.. kuntoutuksessa menee aika silloin.

Nyt tosiaan on viimeinen mahdollisuus osallistua kaikille saku-tessin piirissä olevilla Aktiivi-instituutissa järjestettyyn tilaisuuteen.

Aktiivi-instituuttihan lopettaa siellä kouluttamisen kesällä ja siirtää koulutuksensa Helsinkiin Töölöntullinkatu 8 on sitten koulutuspaikan uusi osoite.

Eli nyt ainakin on pääkaupunkiseutulaiseten viimeinen tilaisuus mennä paikalle ja olla poissa kotoa yötä..

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

  • 2 kuukautta myöhemmin...

Ihan niitä samoja juttuja kun aikaisemmin. Käytiin läpi paikallisia ongelmia, pohdittiin edellistä neuvottelukierrosta ja kerrattiin uutta sopimusta ja lakiuudistuksia. ;D

I´m not sure what´s wrong... But it´s probably your fault

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

  • 9 kuukautta myöhemmin...

Tänävuonna edunvalvontapäivät järjestetään Hotelli Vantaassa.Saku-tessin alla toimivia paikalle on tällä hetkellä ilmoittautunut jopa 3kpl eli mukaan mahtuu vielä.Päivät pidetään 24-25.4.

Aikaisemmasta poiketen vain 2pvää johtuen siitä että kuulemma on ollut vaikeuksia saada kolmea päivää järjestettyä vapaaksi,sekä siitä että asiat pakataan tiiviimmin.Taitaa myös tuo kurssien 2 päiväisyys olla nykytrendi johtuen Aktiivin muuttamisesta kaupunkiin,vaikka periaatteessa aktiivilla ei edunvalvontapäivien kanssa paljon muuta tekemistä ole ollut kuin paikkojen tarjoajan rooli Tehy,Super ja Erto ovat olleet se tuntien pitopuolesta huolta pitävä taho.

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

MAINOS

Arkistoitu

Tämä aihe on arkistoitu, siihen ei voi enää vastata.

×
×
  • Luo uusi...