Jump to content
MAINOS

YAMKsta väikkäriä tekemään


kpl

Recommended Posts

Tehy-lehdessä oli hiljain juttua sosiaalialan ihmisestä, joka YAMK-tutkinnon jälkeen lähti tekemään väitöskirjaa. Onko kenelläkään muulla käynyt tämä mielessä? Tai teekö joku?

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

  • 8 kuukautta myöhemmin...
MAINOS
Vieras: BioanalyytikkoYAMK

Mulla on käynyt mielessä,kohta olisi YAMK tutkinto tehty. Mutta kovin epärealistiselta tuntuu että pääsisi,enkä myöskään koe että olisim saanut YAMK tutkinnosta tarpeeksi tieteellisen tutkimuksen tekemiseen tarvittavaa osaamista.

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

11.9.2017 klo 16.29, kpl kirjoitti:

Tehy-lehdessä oli hiljain juttua sosiaalialan ihmisestä, joka YAMK-tutkinnon jälkeen lähti tekemään väitöskirjaa. Onko kenelläkään muulla käynyt tämä mielessä? Tai teekö joku?

On käynyt mielessä, itsellä YAMK suoritettuna. Mielessä oli myös parilla opiskelukaverillani. Käytäntöjä väikkärin teon suhteen en ole vielä sen tarkemmin selvittänyt, asia ei ole ihan vielä ajankohtainen. Yliopistot vaativat ymmärrykseni mukaan eri yliopistoittain vaihtelevia siltaopintoja. Katsellaan mitä tulevaisuus tuo tullessaan.
 

Leikkurisisar uraputkessa

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

  • 4 kuukautta myöhemmin...

Hei!

Itse olen vasta laittanut hakupaperit yamk-koulutukseen. Saa nähdä, pääsenkö sisälle. Turkuun pyrin ja vielä olisi muutama viikko aikaa päntätä pääsykokeeseen. Kuinkahan pikkutarkkoja kysymyksiä mahtaa olla edessä? Esim. sanaselityksiä tms. tai sitten esseitä. Kaksituntinen pääsykoe tiedossa. No, sittenhän näen :) Turussa ei ollut suoraan labra-alan ihmisille suunnattua vaihtoehtoa syksyn haussa. Miten te muut labralaiset olette kokeneet yamk-koulutuksen? Onko ollut hyödyllistä?

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

  • 5 kuukautta myöhemmin...
Vieras: Hoitotieteen opiskelija

Suvi Einola on väitellyt Vaastan yliopistossa. Hänellä oli YAMK -tutkinto taustalla (muistakseni oli kyllä sh peruskoulutukseltaan). Aihe oli: Ei sittenkään mitään sanahelinää-näin strategiasta tulee kaikkien juttu.

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

  • 2 viikkoa myöhemmin...
MAINOS

Arkistoitu

Tämä aihe on arkistoitu, siihen ei voi enää vastata.

×
×
  • Luo uusi...