Jump to content
MAINOS

Päiväkumpu


Vieras: Jonne

Recommended Posts

Hei, onko tuoreita kokemuksia Hoitokoti Päiväkummusta ja erityisesti Vuosaaren yksiköstä?

Paljon olen kuullut kaikenlaista mutta tosiaan kaipaan lisää mielipiteitä ja kokemuksia . Kannattaako hakea töitä?

Kiitos.

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

MAINOS
Vieras: Yksi hoitsu vain

Olen ollut töissä kyseisessä paikassa ja en voi suositella. Huonot tilat, huonokuntoiset asukkaat ja työtä aivan liikaa. Henkilökunta vedetty liian tiukille ja heille kuuluu pyykinpesua, ruoan lämmitykset ym.Nuo sloganit hellää hoivaa ym. ihan sananhelinää vaikka henkilökunta kyllä parhaansa yrittää vajaalla henkilökunnalla.

 

 

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

Olen samaa mieltä. Tilat onnettomat, henkilökunta vedetään ihan liian tiukoille. Henkilökunta kyllä varmasti tekee parhaansa.

 

Martsu

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

Toivottavasti sinä Jonne löydät itsellesi hyvän ja lempeän työpaikan. Onnea hakuun. Nimimerkki 30 vuotta sairaanhoitaja ja nyt niin rikki, että kaduttaa ammatinvalinta, mutta näin vanhana en enää voi muuta kuin siirtyä syrjään, sairauslomalle.

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

  • 1 vuosi myöhemmin...
Vieras: Vajaat mitoitukset

ja vaaditaan henkilökunnalta jatkuvasti lisää, mm. ylitöitä. Rakennukset huonot, josta monenmoista oireilua. 

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

MAINOS

Arkistoitu

Tämä aihe on arkistoitu, siihen ei voi enää vastata.

×
×
  • Luo uusi...