Jump to content
MAINOS

Tarvitaan apua vaihdossa olleilta hoitajilta!

Guest Pipsa

Recommended Posts

Hei! Olen toisen vuoden terveydenhoitajaopiskelija ja haaveena lähteä ensi vuoden puolella kauemmaksi vaihtoon ulkomaille. Olen hakenut nyt ympäri maailmaa itsenäisesti sairaaloista harjoittelupaikkaa tuloksetta yleisten sähköpostien kautta. Koulu ei tue minua hakuprosessissa. Koulun yhteistyö maat ovat Euroopan maat ja Namibia, jotka eivät valitettavasti minua kiinnosta. Käytännössä kaikki muut maat kiinnostaa paitsi Eurooppa ja Afrikka.

Kysymys kuuluukin onko täällä kokemuksia hoitajilla ulkomaanvaihdoista ja olisiko mahdollisesti jollain tarjota yhteystietoja kyseiseen harjoittelupaikkaan?

Onko muita keillä ollut ongelmia saada harjoittelupaikka muualtakin kuin Afrikasta ja Euroopasta?

Olisin tuhannesti kiitollinen jos saisin kuulla teidän tarinan ja kenties jos jollain olisi tarjota yhteystietoja, joihin voisin olla yhteydessä harjoittelupaikasta! :)

MAINOS

Millä lafkalla on tarjolla paikkoja vain Euroopassa ja Namibiassa? Toisaalta, mitä jos saisit paikan Euroopasta tai Namibiasta, onko se täysin poissuljettu vaihtoehto? Kyselin kanssa joskus jostain tusinasta eri paikasta Aasiasta ja Etelä-Amerikasta harkkapaikkaa. Sain yhden vastauksen, jossa tarkennettiin että heillä ei ollut sh-koulutusta.

Meiän amk:sta pääsi kiinaan. Ompa ihmeellinen koulu sulla. Kyllä meidän koulussa KV koordinaattori ainakin tuki opiskelijaa ja teki kaikkensa että pääsisi sinne minne haluaisi. Itse haettuna harjoittelupaikka voi olla hieman hankalaa johtuen juurikin siitä että yhteistyökuvioiden pitäisi olla virallista (laskutus jne asiaoiden takia)

• 2 weeks later...
  • 3 weeks later...
MAINOS

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

• Create New...