Jump to content
MAINOS

Hoitotieteen opinnot työn ohessa


Vieras: nelliina

Recommended Posts

MAINOS

Samaa pohdin minä. Muutaman tiedän jotka opiskelee ja tekee 50% työaikaa eikä ilmeisesti ainakaan noin tehden ole mahdotonta. Itsellä ajatuksena hakea joko nyt 2018 tai 2019. Riippuen vähän työtilanteesta.

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

Minulla on  maisteriopinnot menossa parasta aikaa. Aloitin opinnot Tampereella 2015 syksyllä. Kandiksi valmistuin tammikuussa 2017. Koko ajan olen tehnyt 100 % työaikaa, joten kyllä se ihan mahdollista on. Tosin jos olisi pieniä lapsia, en varmaan tähän olisi pystynyt  :)

Oppia ikä kaikki.

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

25.8.2017 klo 16.51, Haris kirjoitti:

Samaa pohdin minä. Muutaman tiedän jotka opiskelee ja tekee 50% työaikaa eikä ilmeisesti ainakaan noin tehden ole mahdotonta. Itsellä ajatuksena hakea joko nyt 2018 tai 2019. Riippuen vähän työtilanteesta.

 

24.8.2017 klo 13.46, Vieras: nelliina kirjoitti:

Onkohan mahdollista opiskella hoitotiedettä työn ohessa?

On se mahdollista. Vaatii ajankäytön hallintaa ja joustoa työpaikalta. Pitää huomioida myös elämäntilanne, aikaa vievät harrastukset jne. Osa tekee esimerkiksi puolittaista työaikaa, osa vain opiskelee ja osa käy normaalistikin töissä opintojen ohella. Kirjoitan blogiin hoitotieteen opintojen yhdistämisestä työhön, kirjoitus tulee syyskuun puolessa välissä. Itse teen 100% työaikaa ja opiskelen myös normaaliin tahtiin. Onko joku seikka mikä erityisesti kiinnostaa, voisin huomioida blogikirjoituksessa. 

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

Itseä kiinostaa mm. hyväksiluvut mitä saa jo olemassaolevalla sh tutkinnolla saa. Mitä lueskelin noita opseja niin aika hyvin tuntuis saavan. Parissa vuodessa pitäis olla mahdollista ttk saada ainakin aikaiseksi. Toinen mikä kiinostaa on pakolliset läsnäolot? Onko niitä kuinka paljo?

Itseä ei erityisemmin kiinosta opetus, eikä hallinto. Tutkimuspuoli on se mikä mua kiinostaa ihan älyttömästi.

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

  • 2 viikkoa myöhemmin...
‎24‎.‎08‎.‎2017 klo 13.46, Vieras: nelliina kirjoitti:

Onkohan mahdollista opiskella hoitotiedettä työn ohessa?

 

‎25‎.‎08‎.‎2017 klo 16.51, Haris kirjoitti:

Samaa pohdin minä. Muutaman tiedän jotka opiskelee ja tekee 50% työaikaa eikä ilmeisesti ainakaan noin tehden ole mahdotonta. Itsellä ajatuksena hakea joko nyt 2018 tai 2019. Riippuen vähän työtilanteesta.

Toivottavasti kirjoitukseni vastaa kysymyksiinne! Kommentoikaa blogipostaukseen jos mielessä kysymyksiä, vastailen kyllä mielelläni :)

 

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

MAINOS

Arkistoitu

Tämä aihe on arkistoitu, siihen ei voi enää vastata.

×
×
  • Luo uusi...