Guest Opiskelija Posted August 19, 2017 Share Posted August 19, 2017 Minkälainen tilanne lähihoitajilla on työllistyä Oulun alueella ylipäätänsä tai erityisesti jos suuntautumisalana on sairaanhoito ja huolenpito? Miten lähihoitajat työskentelee terveyskeskuksissa tai oysissa? Onko töitä ainoastaan vanhuspuolella sekä sijaisuuksia lastenpuolella? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Haris Posted August 20, 2017 Share Posted August 20, 2017 Yksityisellä puolella on pula, mutta pitää itse soitella aktiivisesti. PPSHP.n puolella kannattaa olla yhteydessä rekryyn ja sitä kautta tehdä aktiivisesti keikkaa niin paranee mahkut päästä sijaisuuksiin. Lähäreitä on ihan kaikkialla aina teho-osastolta patologian laitokselle. Kaupungin puolella on vissiin vähän niin ja näin, eivät ainakaan ulospäin anna vaikutelmaa siitä, että rekryäminen kiinostaisi. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Kuppi kahvia Posted August 21, 2017 Share Posted August 21, 2017 Hassua että yleensäkin kaupungin rekryt antaa usein vaikutelman että parijono on aina oven takana.Oma lukunsa on sitten julkiseen hakuun laitetut paikat johon on kuitenkin jo tiedossa joku talon sisältä .Ihan mistä vaan. Itse olen ottanut aktiivisesti yhteyttä potentiaalisiin tahoihin joista olen ollut kiinnostunut.Lukenut nettisivut jos sellaiset on.Sähköpostitse kertonut hieman itsestäni ja ehdottanut mm tutustumiskäyntiä. Tänä päivänä kannattaa markkinoida itseänsä sekä osaamistaan.Pitää huolen siitä että kaikki luvat on kunnossa. Itse elätän itseni sijaisuuksilla sekä keikoilla.Leikittelen ajatuksella että minulla on oma yritys.30 vuotta alan töitä takana.Olen ylpeä tästä kaikesta. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.