Jump to content
MAINOS

Potilasturvavakuutus


Vieras: Sipik

Recommended Posts

Hei kysyisin potilasturvavakuutuksesta.

Kuulun Tehyyn, mutta pettyneenä siihen mitä rahalla saa olen miettinyt että eroasin liitosta. Tehyläiset työkaverit kuitenkin heti pelottelivat että jos eroan ja mokaan töissä kaikki jää minun maksettavakseni.

Olen kuitenkin ymmärtänyt että julkisella puolella työskennellessäni potilasturvavakuutuksen ottaa työnantaja, vain yksityisellä puolella se on pakollinen ottaa. 

Tehyläisille kuuluu myös ammatillinen vastuu ja oikeusturvavakuutus, mutta itselläni myös laajaan kotivakuutukseen nämä kuuluvat.

 

Mistä maksan? Haluan saada rahalleni vastinetta.

Perusteita kiitos.

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

MAINOS

No itse maksan oikeudesta luottamusmiehen apuun ja tarvittaessa lakiapuun. Jäsenmaksu on verovähennyskelpoinen, eli sen nettokustannus on aika maltillinen. Ja kun käy muutaman kerran vuodessa ammattiosaston tilaisuuksissa syömässä ja juomassa, niin voi jopa jäädä vähän plussan puolelle.

Failure is always an option

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

Minun puolesta ne ketkä ei liittoon kuulu ei tarvitsisi edes nauttia työehtosopimuksen sopimista asioista vaan sopisivat ehtonsa itse, siinä nähtäisiin sitten oliki sittenkin hyvä asia mennä sopimaan itse. Vähän sama kun menisit vaatimaan kaupasta s-bonusta ilman kuulumista s-ketjun kanta-asiaskasohjelmaan.

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

MAINOS

Arkistoitu

Tämä aihe on arkistoitu, siihen ei voi enää vastata.

×
×
  • Luo uusi...