Jump to content
MAINOS

Työttömiä hoitajia paikalla?


Vieras: s4r4

Recommended Posts

Hei.

Minä olen myös työtön hoitaja,sijaisuuksia saan ja vaikka laittelen hakemuksia,niin täällä

pääkaupunkiseudulla valtavasti työttömiä hoitajia ja hakijamäärät isot muutamaan avoinna olevaán tehtävään.Olen itse

luopunut toivosta saada pidempiaikainen hoitajan työ.

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

MAINOS

Mielurialan keski-ikäinen lähäri. Pätkätätöitä vuodesta 2011, sitten keikkaa ja sitten keikkaa lähärinä muulla alalla, tällä hetkellä pätkällä muulla alalla ja sitten taas keikkari eli vailla vakinaista työtä.

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

Seurella on parhaillaan haussa lukuisia paikkoja eri kouluihin erityiskoulunkäynninavustajiksi. Työ alkaa kesän jälkeen ja kestää kesään 2018.

Paikkoja voi hakea mm lähihoitajat

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

Vieras: Nyt jo rekry
2.6.2017 klo 09.57, Vieras: SEURE kirjoitti:

Seurella on parhaillaan haussa lukuisia paikkoja eri kouluihin erityiskoulunkäynninavustajiksi. Työ alkaa kesän jälkeen ja kestää kesään 2018.

Paikkoja voi hakea mm lähihoitajat

Aika metkaa kun täällä yrittää vinkata työpaikoista niin syvä hiljaisuus. Jo puolen vuodenkin työsuhde on tosi ok. Ainakin verrattuna siihen että on työttömänä.

Jos joku oikeasti kaipaa vinkkejä niin mulla on aika hyvät ja tuoreet vinkit pääkaupunkiseudulta. 

Kuinka kauan kukin on ollut työttömänä on ajan haaskausta täälläkin. Nm. Yövuoroon espooseen

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

3 tuntia sitten, Vieras: Nyt jo rekry kirjoitti:

Aika metkaa kun täällä yrittää vinkata työpaikoista niin syvä hiljaisuus. Jo puolen vuodenkin työsuhde on tosi ok. Ainakin verrattuna siihen että on työttömänä.

Jos joku oikeasti kaipaa vinkkejä niin mulla on aika hyvät ja tuoreet vinkit pääkaupunkiseudulta. 

Kuinka kauan kukin on ollut työttömänä on ajan haaskausta täälläkin. Nm. Yövuoroon espooseen

No aika moni nyt ei oo valmis muuttamaan pääkaupunkiseudulle töiden perässä. Täällä nyt sattuu olemaan muualtakin ihmisiä kuin sieltä _pääkaupunkiseudulta_.

Nimim, terveisiä täältä pohjois-suomesta! 

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

Ei se nyt pk-seudusta ole kiinni mitenkään. Koskaan en ole siellä asunut ja aina on opiskelijastatuksella olosta alkaen hoitoalan töitä riittänyt enemmän kuin yksi ihminen ehtii tehdä. Pienissä muuttotappiokunnissa voi joo olla hankalaa mutta on tässä maassa muutakin kuin helsinki ja ko. kylät.

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

Jännä, kun täällä kysellään onko työttömiä hoitajia paikalla, niin eiköhän tänne tulla heti ihmettelemään; "minä olen ollut 35 vuotta töissä, kertaakaan työttömänä ole oltu, ei voi olla NÄIN".  Kyllä voin lyödä vaikka vetoa että työttömiä hoitajia on, kokoajan koulutetaan lisää, työpaikkoja vähennetään, palkataan näitä hoiva-avustajia että varmana päästään halvalla! Ja monessa paikassa on jo sijaiskieltokin.

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

Vieras: Tsempataan toisiamme
5 tuntia sitten, Vieras: pul1 kirjoitti:

Jännä, kun täällä kysellään onko työttömiä hoitajia paikalla, niin eiköhän tänne tulla heti ihmettelemään; "minä olen ollut 35 vuotta töissä, kertaakaan työttömänä ole oltu, ei voi olla NÄIN".  Kyllä voin lyödä vaikka vetoa että työttömiä hoitajia on, kokoajan koulutetaan lisää, työpaikkoja vähennetään, palkataan näitä hoiva-avustajia että varmana päästään halvalla! Ja monessa paikassa on jo sijaiskieltokin.

Ei tarvi ihmetellä mitään. Onhan työmarkkinat kovasti muuttuneet. Hyvää kesää kaikille aina hangosta utsjoelle saakka. Muuallekin.

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

  • 3 viikkoa myöhemmin...
Vieras: uuden oven avaaja

Pakko ottaa osaa kommentointiin. Olen työtön hoitaja, haen töitä sekä TE- toimiston "ohjaamana", että omatoimisesti. Minulla on omat fyysiset (_todetut_) rajoitteet, joiden perusteella en voi mitä tahansa työtä tehdä ja erikoisala työkokemuksineen, mikä tuntuu rajaavan työnsaantimahdollisuuksia. Silti TE- toimisto työntää minulle työpaikkoja haettavaksi, joissa nimenomaan painotetaan esim. psykiatrian puolen opintoja, työkokemusta.. Tai kehitysvammapuolen töitä, joissa vaaditaan alan opintoja ja työkokemusta. Tai esimiestehtäviä, joissa vaaditaan "edes kokemusta" työvuorosuunnittelusta, esimiestyöstä jos ei kerta koulutusta ole. (Ja TE- toimisto vallan hyvin tietää tämän koulutukseni ja työhistoariani, mutta onhan se tyrkytettävä työtä kuin työtä. Ja työnantajien sähköpostit pursuaa "meistä turhista hakijoista/kyselijöistä".)

Voin kertoa, että olen hakenut lukuisiin työpaikkoihin, sekä TE- toimiston "ohjaamiin" ja omatoimisesti niihin, mitkä oikeasti soveltuvat minulle. Yhteenkään haastatteluun en ole päässyt, vastaukseksi hakemuksesta olen saanut, että "tuli valtavasti hakemuksia, hakijoina ammattitaitoisia ja hakuehtoja vastaavia hoitajia". No, hätää en ole ollut kärsimässä, kiitos ankaran työnteon, säästämisen ja puolison hyvien tulojen.

Se on NIIN paikkakunnasta kiinni, onko ns."oman alan hommia" tarjolla. JA voin kertoa, että myös työnantajasta on kiinni, ottaako se haastatteluun hoitajaa, jolla on väärät erikoistumisopinnot! Se ei siis ole aina meistä työttömistä hoitajista kiinni, työllistytäänkö vai ei. Siihen vaikuttaa paikkakunta, työnantaja ja vielä se TYÖN ulkopuolinen elämä, eli perhe, voitko lähteä ja vaihtaa paikkakuntaa työnperässä. Kuuluin aikoinaan itsekin niihin, jotka hämmästeli työttömiä hoitajia ja piti niitä "itseaiheutettuna".

Nyt olen vaihtamassa ammattia, opiskelemassa muuta alaa. Parikymmentä vuotta hoitoalalla riitti.

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

3.6.2017 klo 17.40, Vieras: Nyt jo rekry kirjoitti:

Aika metkaa kun täällä yrittää vinkata työpaikoista niin syvä hiljaisuus. Jo puolen vuodenkin työsuhde on tosi ok. Ainakin verrattuna siihen että on työttömänä.

Jos joku oikeasti kaipaa vinkkejä niin mulla on aika hyvät ja tuoreet vinkit pääkaupunkiseudulta. 

Kuinka kauan kukin on ollut työttömänä on ajan haaskausta täälläkin. Nm. Yövuoroon espooseen

Kaikki tieto tervetullutta :) Teen töitä keikkalaisena, omasta halusta. Kaksi viimeisintä paikkaa on ollut syvältä :( valitettavasti. Työnantajat puheet poikenneet liian paljon todellisuudesta.

Martsu

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

MAINOS

Arkistoitu

Tämä aihe on arkistoitu, siihen ei voi enää vastata.

×
×
  • Luo uusi...