Jump to content
MAINOS

valmiudet


siskomari

Recommended Posts

Olen Suomeen palannut ulkomailla kouluttautunut Sairaanhoitaja. Olen yrittänyt päästä työelämään. Valviran rekisteröinti on. Te toimisto on turha, eikä ymmärrä ollenkaan ammatin vaatimuksia. Olen yrittänyt päästä tekemään lääkehoidon tenttiä, ei ole varaa sitä maksaa, ja jos netissä niin sitten täytyy vielä matkustaa jonnekkin valvottuun lopputenttiin. Mitä muita valmiuksia työnantajat hakee Suomessa ?  Mistä vois hakea rahoitusta. Onko mitään tahoa mistä saisi asiallista infoa ? Asun Helsingissä. Kiinnostaisiko ketään perustaa hoitajien työnvälitys/ koulutus toimisto, voisi myös seuloa työnantajia, ettei jouduttais hyväksikäytetyiksi, ja vastoin kaikkia periaatteita vaan tahkoamaan rahaa epäinhimillisissä olosuhteissa.

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

MAINOS
53 minuuttia sitten, siskomari kirjoitti:

Olen Suomeen palannut ulkomailla kouluttautunut Sairaanhoitaja. Olen yrittänyt päästä työelämään. Valviran rekisteröinti on. Te toimisto on turha, eikä ymmärrä ollenkaan ammatin vaatimuksia. Olen yrittänyt päästä tekemään lääkehoidon tenttiä, ei ole varaa sitä maksaa, ja jos netissä niin sitten täytyy vielä matkustaa jonnekkin valvottuun lopputenttiin. Mitä muita valmiuksia työnantajat hakee Suomessa ?  Mistä vois hakea rahoitusta. Onko mitään tahoa mistä saisi asiallista infoa ? Asun Helsingissä. Kiinnostaisiko ketään perustaa hoitajien työnvälitys/ koulutus toimisto, voisi myös seuloa työnantajia, ettei jouduttais hyväksikäytetyiksi, ja vastoin kaikkia periaatteita vaan tahkoamaan rahaa epäinhimillisissä olosuhteissa.

Jos valviran rekisteröinti on niin luulisi että töitä on tarjolla. Varsinkin sairaanhoitajana. Lääkehoidon tenttiä (tarkoitat kai LOVEa) ei tarvitse suoritella missään erikseen eikä siitä kannata mitään maksaa. Sen voi kyllä tehdä töissä, työajalla ja työnantajan kustantamana. En ymmärrä mitä tarkoitat valmiuksilla. Jos olet fiksu tyyppi ja sulla on koulutus niin ei siihen nyt muita valmiuksia tarvita. Mihinkä tarvitset rahoitusta? Ei tämä nyt mikää ulkomaa ole.

Eli haet töihin ja homma sillä selvä. Varsinkin kun asut helsingissä niin kyllä siellä sairaanhoitajalle duunia riittää.

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

Itselläni oli lääkehoidon tentit suoritettuna yhdellä työpaikalla ja kun menin toiseen, vaativat he omat (mutta tarjoavat ne). Siitä ei kannata stress. Koulutuksen pitäisi riittää, jotkut arvostavat/haluavat kokemusta siltä alalta mihin haet ja arvostavat potilastietojärjestelmien osaamista, mutta ei tietääkseni ole vaatimuksena. Vaativissa paikoissa on pitkiä perehdytysjaksoja, jossa pitäisi asiat oppia. 

Tsemppiä hakuun!

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

MAINOS

Arkistoitu

Tämä aihe on arkistoitu, siihen ei voi enää vastata.

×
×
  • Luo uusi...