Jump to content
MAINOS

Lähihoitaja virkavapaa nyt sairaanhoitaja/ lomapalkka


Vieras: Flower87

Recommended Posts

Olen tällä hetkellä virkavapaalla lähihoitajan toimesta ja teen sairaanhoitajan sijaisuutta.

Jos esimerkiksi sairaanhoitajan sijaisuus loppuu 31.8 ja jäisin lomalle 1.9 alkaen (loma on kertynyt sh-sijaisuuksia tehden jo viimevuodesta) niin silloinhan jäisin lomalle lähihoitajan toimesta. Maksettaisiinko minulle loma-ajan palkka lähihoitajan palkan vai sairaanhoitajan palkan mukaisesti?

Tai jos irtisanoudun lähihoitajan toimesta 1.9 alkaen niin maksetaanko minulle silloin lomapäivistä palkka sh: vai lh:n mukaan? Vai pitääkö minun irtisanoutua jo 31.8 sh:n sijaisuutta tehdessä, että maksettaisiin sairaanhoitajan palkan mukaisesti?

Mietin vain, että kumpi olisi rahallisesti kannattavampi? Lomia on kuitenkin kertynyt siihen mennessä jo 22 päivää.

 

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

Tässä kohtaa ohjaan ottamaan yhteyttä palkanlaskentaan. Siellä osataan neuvoa minkä mukaan lomat maksetaan.

Miksi haluat irtisanoutua lähihoitajan toimesta? Ja jos olet päättänyt irtisanoa toimesi, miksi odotat syyskuun alkuun asti, kun sinulla on voimassaoleva sh-sijaisuus? Jos miettii yksinkertaisinta ratkaisua, niin voit irtisanoa toimesi vaikka 1.7. tai 1.8. lähtien ja tällöin sh-sijaisuutesi loppuessa lomat maksetaan varmasti ulos sh-palkan mukaan. Mutta kannattaako vakinaisesta toimesta irtisanoutua, jos sh-sijaisuudelle ei ole jatkoa?

 

"Tietä käyden tien on vanki/ vapaa on vain umpihanki."

- A. Hellaakoski -

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

MAINOS

Arkistoitu

Tämä aihe on arkistoitu, siihen ei voi enää vastata.

×
×
  • Luo uusi...