Jump to content
MAINOS

Brahen asuintalo


Vieras: hoitaja

Recommended Posts

Hei.Onko kokemusta kenelläkään Brahen asuintalosta missä päihde-ja mielenterveys asukkaita hoidetaan?Itse tein lyhyen työn sinne ja henkilöstötilat surkeat,piti soittaa asiakkaiden puheluja sossuun ym niin ei kuullut puhelua kun työkaveri puhui vieressä kokoajan muuta,Työntekijöitä vähän joista pitkillä sairaslomilla muutamat.Itse en suosittelisi paikkaa työpaikaksi,koska henkilöstötilat puutteelliset ja se vaikuttaa työyhteisössä.

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

MAINOS

Kokemusta minullakin ko.paikasta.Esimies kyykyttää muutamia työntekijöitä Brahessa mistä johtuu,että he pitkillä sairaslomilla ja loput työntekijät joutuvat tekemään työtä uupumukseen asti ja esimiehellä ei hoitoalan taustaa mikä näkyy hänen asenteessa alaisiin.Henkilöstön sairastelevuus paikassa suurta mikä ei johdu asukkaista vaan työilmapiiristä,joten komppaan aloittajaa en suosittelisi työpaikkana,sinne haussa nyt sosiaaliohjaajan määräaikainen pesti mitä en suosittelisi ottamaan,koska työtilat surkeat.

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

Vieras: Asiantietävä

Nyt on kyllä joku katkeroitunut liikkeellä, kun kertoo täällä ihan puuta heinää. Faktoista ensin selvää, ennen kuin höpötetään turhia. Meillä on ensinnäkin kaksi toimistoa, joten työrauhan saa kyllä halutessaan, toiseksi; meillä ei keikkarit soittele fatimaan yhtään mitään ja mitä esimieheen tulee, niin hän ei ketään kyykytä. Olisiko nyt niin, että olisi tehnyt mieli tehdä hieman pidempikin keikaus, mutta paikkaa ei herunut....?

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

En nyt anna kauhean suurta painoarvoa myöskään "meillä on täällä kaikki ihanasti ja muut vaan panettelee" kommentille mutta huomionarvoista on että kaksi ekaa nimimerkkiä näyttää olevan identtisine kirjoitusvirheineen sama henkilö...

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

Vieras: Asiantietävä

Juu, ei aina ole herkkua, mutta missäpä olisi. Silti turha panettelu on ikävää. Hyvä, että joku muukin kiinnitti huomiota kahden ekan kommentin kirjoittajaan..

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

Hei!

Itse olen ollut ko.paikassa työssä vuosina 2012-2015 ja työtilat surkeat,kun soittelimme asiakkaiden asioita 

lääkärii,sossuun ym.niin puhelusta ei kuullut mitään,kun työkaveri niskan takana puhumassa omaa puhelua.Lisäksi muutamien asukkaiden asunnoissa

haisi perunakellarin haju viemäristä mikä viittaa siihen,että rakennuksessa on hometta.Itse en suosittele siis paikkaa ollenkaan työpaikaksi.Entinen johtaja jäänyt paikasta pois ja hän oli mukava.

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

Vieras: Perunakellarista päivää

Wuhuu, ja viestien yksi ja kaksi kirjoittaja päätti kirjoittaa kolmannenkin viestin.  Ei hyvää päivää.😂

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

MAINOS

Arkistoitu

Tämä aihe on arkistoitu, siihen ei voi enää vastata.

×
×
  • Luo uusi...