Jump to content
MAINOS

3 vuoden th opiskelija kotihoidon kesäsijaisuus


Vieras: Mam

Recommended Posts

Olen menossa kesällä tekemään sh-sijaisuutta Helsingin kotihoitoon. Jännittää kamalasti, vaikka olenkin ollut kohon harkassa. 

Onko joku tehnyt opiskelijana sijaisuutta kohossa? Helsingissä sh:n hommat ovat ainakin aika päivätyöpainotteisia, onkohan opiskelijalla sama?

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

MAINOS

Kotihoidossa on aikalailla lähihoitaja opiskelijasta ensimmäisen vuoden sairaanhoitajaopiskelijaan kesätöissä/keikkahommissa niin luulisin että 3 vuoden opiskelijalla ei ole mitään ongelmaa asian kanssa.

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

  • 1 kuukausi myöhemmin...

Minä olin viime kesänä kesätöissä kotihoidossa sh-sijaisena. Tykkäsin tosi paljon - paljon riippuu tietysti paikasta/tiimistä. Pegasoksen polkujen oppimiseen meni muutama hetki, mutta lunttien avulla se sujui melko helposti. Sh:n työ kohossa on vaihtelevaa ja monipuolista. Tsemppiä ja antoisaa kesäduunia!

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

18 tuntia sitten, Vieras: ham :) kirjoitti:

Minä olin viime kesänä kesätöissä kotihoidossa sh-sijaisena. Tykkäsin tosi paljon - paljon riippuu tietysti paikasta/tiimistä. Pegasoksen polkujen oppimiseen meni muutama hetki, mutta lunttien avulla se sujui melko helposti. Sh:n työ kohossa on vaihtelevaa ja monipuolista. Tsemppiä ja antoisaa kesäduunia!

Kiva kuulla! Teitkö paljon viikonloppuja?

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

MAINOS

Arkistoitu

Tämä aihe on arkistoitu, siihen ei voi enää vastata.

×
×
  • Luo uusi...