Jump to content
MAINOS

Sote kiky.


Jorma Ahponen

Recommended Posts

Sitä minä hoitajana ihmettelen miten Suomi nousee KIKY meidän tapauksessa, vaikka meille lisättiin raskaan työn niin henkisesti kuin ruumillisesti se KIKY lisätunnit ilman palkanlisää, miten se pelastaa suomen kilpailukyvyn muutenkin ylikuormitetulla terveysalalla, samalla kun leikattiin lomarahoista muutenkin alipalkatulla alalla. Väestö vanhenee ja hoitajia pitäisi saada lisää, mutta ketä kiinnostaa, nyt koulutetaan kaikista hörhöistä joka ei muuanne kelpaa joko sairaanhoitajia tai lähihoitajia, jotka itse olisivat jo hoidon tarpeessa. Sanonkin hoitajaksi aikovia että miettikää vielä uudestaan jos teillä ei ole todellista kutsumusta, sillä kutsumusta te tarvitsette.Olen huomannut kuinka sairaslomat ovat vain lisääntyneet hoitajillla ja eripurainen ilmapiiri, jokainen nokkii toistaan ja vain teeskentelemällä toiset jaksavat sanoa hymyssä suin päivää.Suoraan sanottuna myös sote uudistus on juostenkustu tehty, sellaiset ihmiset joilla ei ole tietoakaan hoitotyöstä tai pelastustoimesta tekevät sopimuksia hoitajien ja ambulanssihenkilökunnan puolesta, taakka ja työssäjaksaminen vain heikentyy. Nuokin tunnit mitä KIKY toi tullessaan olisi voitu palkata työttömiä töihin pois sosiaali ja kelan luukuilta. Ainoa mikä tai kuka olisi voinut tehdä todellisen KIKY sopimuksen olisi ollut ero EU:sta ja kauppapakoitteiden purku Venäjälle. Ei meitä EU auta ja maksa meidän viennin menetyksiä, vaan me maksamme EU:lle vaikka juuri se tekee koko suomen rammaksi ja meidän omaa etuaan ajattelevat virkamiehemme ja hallitus.Eikö suomesta löydy ollenkaan kansanedustajia jotka kaataisivat koko monopolin, siksihä he siellä ovat kansaa edustamassa.

TykkääNäytä lisää reaktioita

KommentoiJaa

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

MAINOS

Arkistoitu

Tämä aihe on arkistoitu, siihen ei voi enää vastata.

×
×
  • Luo uusi...