Jump to content
MAINOS

En löydä töitä


Vieras: Hoituli

Recommended Posts

Valmistuin tammikuussa sairaanhoitajaksi.Töitä olen hakenut kaupungilta ja sairaanhoitopiiriltä.Mielenterveystyö kiinnostaa mutta töitä ei luvata kuin kesäksi.Onko nyt jotensakin huonommat ajat vaiko hakijassa vika?

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

MAINOS

tuskimpa vika on ainakaan hakijassa. Kyllä tuolla töissä näkee semmoista hiihtäjää että...Mutta et kerro mikä kaupunki tai sairaanhoitopiiri on kyseessä. Voi olla juuri sillä paikkakunnalla on ylitarjontaa hoitajista juuri mielenterveyspuolelle tai muuten vaan. Oletko harkinnut kaupungin vaihtoa?

 

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

Läntisessä Suomessa vaikutan.Olen kyllä paikkakunnan vaihtoa ajatellut.Kurssitoveri heti työllistyikin kauempana olevaan kasvukeskukseen.Tuntuu että tällä suunnalla vaan lähihoitajat työllistyvät.

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

Vieras: Vierailija

En tiedä huonoista ajoista, mutta opiskelijana tässä kesätöitä hakiessani läntisestä Suomesta hämmästelin sitä miten paljon on valmista hoituria hakemassa kesäsijaisuuksia. Tuolta mielenterveyspuolelta myöskin.

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

Meillä päin ainakin mt-puolelle on ylitarjontaa, somatiikan puolella hyvin asiansa hoitaneille sijaisuuksia riittää, ainakaan jos ei turhaa nirsoile. Itse olen ottanut jo opiskeluaikoina sen asenteen, etten ole nirsoillut, vaan ottanut oppimiskokemuksena uudet paikat. Antaa perspektiiviä ja laaja-alaisempaa osaamista. Myös rekrytointipalvelut ovat ottaneet tämän positiivisesti ja eipä ole töistä ollut pula. 

Olisiko mahdollista kokeilla alkuun muutakin kuin mt-puolta?

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

8.2.2017 klo 10.30, Vieras: Hoituli kirjoitti:

Valmistuin tammikuussa sairaanhoitajaksi.Töitä olen hakenut kaupungilta ja sairaanhoitopiiriltä.Mielenterveystyö kiinnostaa mutta töitä ei luvata kuin kesäksi.Onko nyt jotensakin huonommat ajat vaiko hakijassa vika?

Riippuu kaupungista. Uudenmaan isoissa kunnissa on töitä tarjolla hirveästi, muualla maassa ei juurikaan. Kannattaa mennä keikkafirmojen palvelukseen, niiltä saa kunnon palkan, ammattitaitoa kehittävää työtä ja asunnon tai nukkumapaikan. Itse päättää minkä verran töitä tekee.

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

MAINOS

Arkistoitu

Tämä aihe on arkistoitu, siihen ei voi enää vastata.

×
×
  • Luo uusi...