Hyvahoitaja2019 Posted April 11, 2019 Share Posted April 11, 2019 Seure rikastuu kotihoidossa työskentelevien takia, sillä he lakkaavat yhtäkkiä maksamasta korvauksia. Perustelevat tietoja verotukseen liittyvillä tiedoilla, jotka eivät ole ennenkään haitanneet kilometrikorvauksien saamista. Yhtäkkiä vaan jättävät maksamatta kilometrikorvauksia ja puuduttavat ihmiset kaikilla liitetietojen vaatimisella. Link to comment Share on other sites More sharing options...
...82 Posted July 9, 2019 Share Posted July 9, 2019 11.02.2017 klo 22.24, Vieras: Villa sitä.Villa tätä kirjoitti: Mut eikö se koske sitä keikkakohdetta. Eihän sinne tarvi mennä.Olen itse hyllyttänyt muutamia kohteita myöskin.Ei pysty! Mä tein noin 10 vuotta sitten keikkaa. Yhdestä paikasta tehtiin perätön valitus ja Seure uskoi työpaikkaa eikä mua vaikka annoin oman vastineeni asiasta. Siihen valitukseen loppui mun keikkailu kokonaan Seurella. Eivät antaneet keikkoja. Olen sen jälkeen yrittänyt päästä tekemään keikkaa Seuren kautta mutta olen heidän mustalla listalla. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts