Jump to content
MAINOS

Viivästyskorko palkkasaataviin?


Vieras: Samuli

Recommended Posts

Hei,

 

Työnantaja maksaa minulle takautuvia palkkasaatavia ajalta 1/16-5/16, palkkakuitissa palkkasumma oli oikein mutta siinä ei ollut mitään viivästyskorkoa tai vastaavaa. Palkanlaskenta ja lähiesimies sanoivat ettei sellaisia makseta. Onko näin? Sopimus on KvTes ja en kuulu liittoon.

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

MAINOS
  • 2 kuukautta myöhemmin...
Vieras: Kyllästynyt!

Katos, vaan en tiennyt.  Taidanpa alkaa pyytämään viime kesätyöstä saatavia, kun olivat pahasti myöhässä. Sitten tulivat, kun ilmoitin 40€ en maksa vuokraa ja en pyöräile 45km/suunta. Os.hoitaja on hyvä ja kokeilee itse jo kummasti jotakin alkoi tapahtua. Korkoja ei tullut, törkeätä  kiusaamista välittömästi.  Ainakin liikaa palkkaa on maksettu peritään välittömästi takaisin ja uhkaillaan ulosotolla perässä. Vaikka liitolta on tullut viesti suojaraha pitää jättää ja  selvä vika on firman palkkatoimiston. Olet vielä kiltisti maksanut takaisin ajoissa. Kiitos tulee  ulosotto kirjeen muodossa ja korkojen kera.  Eivät viitsi edes tarkistaa asianlaitaan, on liikaa vaivaa siitä, mutta uhkailuun on aikaa laittaa. Faktaa on tallella ja siinä on kyseisen palkkatoimiston henkilön nimi ja kierrän kaukaa sen firman missä kyseinen henkilö työskentelee.

Palkkatoimiston työntekijöitä on todella karseat kokemukset ja aina pitää myös tarkistaa osaavatko ottaa oikean veroprosentin mukaisesti palkasta. Tästä on myös kokemusta ja viesti ei mene perille. Yritä elää ja maksaa menot, kiitos taas palkkatoimiston.  Tämä on yksi syy ruokajonoissa seisomiseen eli palkka ei ole tullut tilille silloin kuin kuuluu. Joka asiassa pitää nykyisin tapella omista oikeuksista ja kuka jaksaa tätä jatkuvasti. Tämä on  nykyisin palkkatoimiston tapa työskennellä, ikävä kyllä. Heitä ei saa häiritä missään muodossa, olet rasite heille.

 Maksaako Nordea myös kun raha ei liiku oikean pankkiin ajoissa.  Asiakas saa pärjätä ilman rahaa ja se myös vaikuttaa myös  pääseekö töihin tulemaan.  Keskusteltiin tästä monen  henkilön kanssa ja se vaikuttaa myös työpaikkahaastatteluun menoon.  Asiakaan vika kun 1.pv on lauantai ja raha on omalla tilillä  vasta ma. Puhutaan rahat siirtyvät nopeasti, mutta Nordeasta ei siirry tai seisovat siellä.  Korkoja Nordea  ei maksa, kysyin ja vastaus oli EI. Vaan siinä selvitessä on mennyt taas työpäivä ja hermot eli kiitos Nordea toiminnan.  Tätä jatkuu koko ajan ja viesti ei mene perille. Ilmoitan jo nykyisin en tule töihin 1pv seuraavaa kk:ta olen taas istumassa Nordeassa, pitämässä omista oikeuksista kiinni. Totesin osaako tämä kyseinen henkilö myös painaa kyseistä nappia, että raha myös liikkuu eteenpäin? Niin, tympääntynyt olen pankkien toimintaa.  Nordean työntekijät eivät ymmärrä  oikeasti jotkut käyvät työssä ja eivät voi vaikuttaa milloin jokin firma suvaitsee toimia tai olla auki. Kaikki eivät tee töitä virastoaikana ja vapaapäivänä olisi myös muuta tekemistä. Tilipussi käteen kuin ennen vanhaan ja hermot säästyvät.

Pahus, kun olen vain tyhmä Suomalainen hoitaja ja meitä saa laittaa näin pilkalla jatkuvasti. Tämä on asiakaspalvelu parhaillaan.  Yksi henkilö voi pilata toisen henkilön päivän totaalisesti, olemalla itsekäs. Keva kehtasi vielä ilmoittaa eläkkeelle pääsystä saan vain haaveilla.

Kuka tekee töitä vielä 69v saakka, kiitosta vain KEVA!

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

MAINOS

Arkistoitu

Tämä aihe on arkistoitu, siihen ei voi enää vastata.

×
×
  • Luo uusi...