Jump to content
MAINOS

Hoidon tarpeen arvionti


Vieras: hyttynen

Recommended Posts

Vieras: Inhorealisti
8 tuntia sitten, Vieras: Lähäri kirjoitti:

Itsehän näin lähihoitajana pidän kun työni sisältää muutakin kuin perushoitoa. Osastollamme on lähihoitajilla mahdollista suorittaa lääkeluvat (lääkkeiden jako, injektiot sc ja im). Tämä näkyy sitten palkassakin melkein 100€/kk. 

Olisi kiva kuulla, että missä näin kivasti huomioidaan rahallisesti? Edes mikä sairaanhoitopiiri, yksityinen, kolmassektori, mikä kaupunki?

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

MAINOS

Mä lähdin aikanaan opiskelemaan lähäristä saikuksi mm siksi, kun sisätautiosastolla piti pyytää sairaanhoitajalta lupa jokaikiseen Panadooliin yms mitä potilaalle antoi. Otti pannuun ihan simona.

Jos haluaa laajentaa tehtävänkuvaansa, kannattaa opiskella lisää. Sillä se hoituu. Osaan  minäkin esim kirjoittaa reseptin, mutta ei se minusta lääkäriä tee.

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

Vieras: Hohhoijaa
30.12.2016 klo 11.40, Osku kirjoitti:

Mä lähdin aikanaan opiskelemaan lähäristä saikuksi mm siksi, kun sisätautiosastolla piti pyytää sairaanhoitajalta lupa jokaikiseen Panadooliin yms mitä potilaalle antoi. Otti pannuun ihan simona.

Jos haluaa laajentaa tehtävänkuvaansa, kannattaa opiskella lisää. Sillä se hoituu. Osaan  minäkin esim kirjoittaa reseptin, mutta ei se minusta lääkäriä tee.

Todellako tarvitset sairaanhoitajan tutkinnon parasetamolin antoon? Kyllä minun lääkelupiin kuuluu käsikauppalääkkeiden lisäksi mm. p.o PKV -lääkkeet, lääkkeetön i.v nestehoito, i.m ja s.c -injektiot, antibiootit jne. Ei se sh -koulu kuule autuaaksi tee, osaan minäkin lääkehoitoa lisää kirjasta tarvittaessa lukea.

 

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

9 tuntia sitten, Vieras: Hohhoijaa kirjoitti:

Todellako tarvitset sairaanhoitajan tutkinnon parasetamolin antoon? Kyllä minun lääkelupiin kuuluu käsikauppalääkkeiden lisäksi mm. p.o PKV -lääkkeet, lääkkeetön i.v nestehoito, i.m ja s.c -injektiot, antibiootit jne. Ei se sh -koulu kuule autuaaksi tee, osaan minäkin lääkehoitoa lisää kirjasta tarvittaessa lukea.

 

Tuskin tuo kenenkään henkilökohtaisista tarpeista on kiinni, eiköhän työnantaja sen päätä mitä milläkin koulutuksella tehdään.

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

Vieras: Hohhoijaa
1 tunti sitten, Julma kirjoitti:

Tuskin tuo kenenkään henkilökohtaisista tarpeista on kiinni, eiköhän työnantaja sen päätä mitä milläkin koulutuksella tehdään.

No siltäpä tuo vähän kuulosti. Ihme että hoitoalalla täytyy aina vähän päästä kukkoilemaan ja itseään ylentämään kun vähänkään tilanne tulee. 

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

19 tuntia sitten, Vieras: Hohhoijaa kirjoitti:

Todellako tarvitset sairaanhoitajan tutkinnon parasetamolin antoon? 

Minun mielipiteelläni ei ole merkitystä. Työnantaja määrittelee tehtävät ja vastuut, en minä. Tämä oli silloisen työnantajani linja.

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

Vieras: Rautalangasta

"Jos haluaa laajentaa tehtävänkuvaansa, kannattaa opiskella lisää. Sillä se hoituu. Osaan  minäkin esim kirjoittaa reseptin, mutta ei se minusta lääkäriä tee."

 

Tämähän siis juuri nimenomaan sitten ei ollut se pointti ;-)

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

Vieras: Inhorealisti

Voi voi teidän kanssa. Pitääkö teidät kaikki kerätä samaan työpaikkaa niin sitten saatte tapella keskenänne :D

Vedätte toisianne oikein reilusti turpaan niin pääsee vielä Iltikseen ja voi saada juttupalkkion. Palkkaa sekin on...

Vitsituulella...

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

  • 1 kuukausi myöhemmin...
Vieras: Lähäri
30.12.2016 klo 05.45, Vieras: Inhorealisti kirjoitti:

Olisi kiva kuulla, että missä näin kivasti huomioidaan rahallisesti? Edes mikä sairaanhoitopiiri, yksityinen, kolmassektori, mikä kaupunki?

Anteeksi viive vastauksessani. Kyseessä tk-vuodeosasto Lapissa. Ja kun tarkastelin palkkakuittejani niin summa olikin lähempänä 200€ kuin 100€/kk.

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

MAINOS

Arkistoitu

Tämä aihe on arkistoitu, siihen ei voi enää vastata.

×
×
  • Luo uusi...