Jump to content
MAINOS

Pika crp:n ottaminen

Dole

Recommended Posts

Posted

Heissan! työkaveri väitti pistäneensä itseään pika crp:tä ottaessaan, ei neulalla vaan sillä pömpelillä mihin se veri imaistaan ja laitetaan kiinni. oli siis pitänyt sitä kädessä. eihän siinä ole mitään millä itseään voi pistää, vai onko??

MAINOS
Posted

Onko niin, että lun ottaa pika crp:tä, niin sinne kasetin alaosaan ei saa koskea? siis itse otan sen aina käteen mutta miksei sinne saisi koskea?

Posted

Lue kyseisen värkin käyttöohje. Jokainen toimii kuitenkin erilailla ja paljon on kaikkia uskomuksia näistä.

Posted

Joo en löytänyt käyttöohjetta mistään.. näin meillä:D

Posted

Googlella on toistaiseksi löytynyt kaikkien pikamittarien ja kittien ohjeet mitä mä olen tähän mennessä tarvinnut.

Posted

Luulin että tää foorumi on keskustelua varten :cool:

Posted
31 minuuttia sitten, Dole kirjoitti:

Luulin että tää foorumi on keskustelua varten :cool:

Hankala tuommoisesta alustuksesta on alkaa keskustelemaan sen syvempiä.

Posted

Palataan asiaan sitten kun selviää mikä testi ja toimintaperiaate. Jos se on jokin optinen lukija ja valonsäteet kulkee nimenomaan sen alaosan läpi niin silloin tietenkin sormenjäljet voi sotkea tulosta.

Mutta kuten todettu noita on ainakin parikymmentä erilaista olemassa. Osa lukijalla, osa immunokromatografisia kittejä, osa värireaktioon perustuvia "dipstickejä" jne.

Posted

Saanko kysyä tässä? No kysyn kuitenkin. 

Pika-crp: mitä teen väärin jos laite ilmoittaa reagenssin lisäämisen epäonnistuneen?

Kyseessä Quick read- laite.

Otan näytteen, lisään sen kyvettiin, sekoitan ja laitan korkin päälle koskematta Keskiosaan. Laite tekee taustamittauksen ja pyytää lisäämään reagenssin ja sekoittamaan kyvettiä. Painan reagenssin putkeen ja kääntelen sitä ylös alas. Miksi reagenssin lisääminen epäonnistuu?

Posted

Meneekö korkin nappi varmasti pohjaan? Onko muilla käyttäjillä samaa ongelmaa?

Esiintyykö jonkun tietyn korkkierän kanssa vain vai jo pidempään, voisiko korkit olla viallisia?

MAINOS

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

• Create New...