Jump to content
MAINOS

Terveystieteen pääsykokeet 2017


EmmiJ.

Recommended Posts

14 minuuttia sitten, Vieras: Tre kirjoitti:

Hain Tampereelle erillishaussa. En päässyt. 

Olen suorittanut kaikki mahdolliset mitä Tampereella voi avoimen puolella suorittaa. Joten en ymmärrä miten avoimen puolelta voi yleensä päästä sisään. 

Ensi vuonna sitten pääsykokeiden kautta. 

Kuinka paljon suoritit opintopisteitä avoimessa? 

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

MAINOS
  • Vastauksia 271
  • Aloitettu
  • Uusin vastaus

Sisällä Tampereellaaa :)) Soitin hakutoimistoon tarkemmat pisteet ja sieltä ne sai. Sisäänpääsyyn vaadittiin muistaakseni 13.25p.. Harmi juttu sulle avoimen kävijä! Olen kuullut,että yhteishaussa on huomattavasti helpompaa päästä..

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

35 minuuttia sitten, Vieras: Opiske kirjoitti:

Kuinka paljon suoritit opintopisteitä avoimessa? 

Avoimen pisteitä on suoritettu n.150op.

Siinä on aineopinnot 50 op, valinnaisia opintoja 75 op   ( vaikka vaaditaan vain 10 op), tieteen tekemisen valmiuksia 10 op, kieli ja viestintäopintoja 11op , yleisiä opintoja 3 op. Ja joitakin ylimääräisiä yleisin mielenkiinnon mukaan mm. työhyvinvoinnin opintoja. 

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

Vieras: Helsingistä Tampereelle

Jee! Pääsin sisään Tampereelle! Mielenkiinnolla pisteitä odottelen. Saa nähdä miten työn, perheen ja opiskelun toisella paikkakunnalla, saa sovitettua kaikki yhteen. Apuva! 

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

9 minuuttia sitten, Vieras: Helsingistä Tampereelle kirjoitti:

Jee! Pääsin sisään Tampereelle! Mielenkiinnolla pisteitä odottelen. Saa nähdä miten työn, perheen ja opiskelun toisella paikkakunnalla, saa sovitettua kaikki yhteen. Apuva! 

Onnea!! :-) ja tervetuloa Tampereelle! Samaa itse stressasin, kun kotona oli kaksi lasta ja kolmas tulossa ku opinnot alkoivat :-D itse tein sairaanhoitajana keikkatyötä opintojen ohella. Ja pysyin opinnoissa kärryillä vaikka vauva välissä tulikin. Tampereella on mukava opiskella!

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

Ihana kun on muitakin perheellisiä. Ite hoitovapaalla ja puolikkaalla töissä. Oon miettinyt omaehtoisen opiskelun tukea hakevani.. En tiedä.

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

Vieras: Treelle myös

Täällä myös Tampereelle tulija! Töiden ohessa myös tarkoitus opiskella ja vähän mietityttää miten osaa valita tärkeimmät ja välttämättömimmät tunnit, joihin yrittää päästä paikalle.

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

5 tuntia sitten, Vieras: turku kirjoitti:

Turkuun pääsin! :)

 

3 tuntia sitten, Vieras: Helsinkivierailija kirjoitti:

Turussa ollaan sisällä, jes!!!

Onnea kaikille tuleville kollegoille! :) 

Perustin Turkuun päässeille fb-ryhmän nimellä TtMTurku2017

Toivottavasti löydätte!

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

35 minuuttia sitten, Vieras: Terhi kirjoitti:

 

Perustin Turkuun päässeille fb-ryhmän nimellä TtMTurku2017

Toivottavasti löydätte!

 

29 minuuttia sitten, Vieras: minä kirjoitti:

Huomasin, että turkulaisille on jo UTU hoitotiede 2017- ryhmä olemassa :)

Hyvä hyvä, poistan tuon TtMTurku2017-ryhmän!!!

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

3 tuntia sitten, Vieras: Treelle myös kirjoitti:

Täällä myös Tampereelle tulija! Töiden ohessa myös tarkoitus opiskella ja vähän mietityttää miten osaa valita tärkeimmät ja välttämättömimmät tunnit, joihin yrittää päästä paikalle.

Kyllä ne hyvin kerrotaan aina aloitusluennolla ainakin Treella, mitä tuleman pitää ja mitkä pakollisia :)  Ekana vuonna oli paljon pakollista läsnäoloa vaativaa. Oli seminaareja, paljon tilastotieteen harkkakertoja (ne ei pakollisia, mutta itse en olis läpi mennyt, ellen olisi joka kerta paikanpäällä ollut reenaamas) ja paljon ryhmätöitä :) Yllättävän hyvin kuitenkin sumplaamalla järjestyi. Itselläni oli tarkoitus tehdä työn ohella, mutta luovutin jo heti alkumetreillä ja tein vain keikkatyötä sen verran kun jaksoin opintojen ja perheen lisäksi.

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

Luomani ryhmä poistettu..Joskos siirryttäisiin kaikki uudet opiskelijat "UTA Terveystieteet 2017"- ryhmään , joka oli jo perustettu.. :)

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

MAINOS

Arkistoitu

Tämä aihe on arkistoitu, siihen ei voi enää vastata.

×
×
  • Luo uusi...