Jump to content
MAINOS

Terveystieteen pääsykokeet 2017


EmmiJ.

Recommended Posts

MAINOS
  • Vastauksia 271
  • Aloitettu
  • Uusin vastaus

Siis tarkoititko koe tilanteessa olevasta ohjeistusta vai tuota netissä olevaa? No toivotaan että on sama meininki kun viime vuonna, kun kerta sinne on päästy vaikka on jokunen kohta vastaamatta jäänytkin :)

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

10 tuntia sitten, Vieras: turkuun hakenut kirjoitti:

miten turkuun hakeneet saitti niistä artikkelin väittämistä? minulla tuli tosi monta väärin tulosta niin ajattelin et nyt menee metsään 

Mulla ihan sama ja sitä olen stressannut! 

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

Vieras: Helsinkivierailija
11 tuntia sitten, Vieras: turkuun hakenut kirjoitti:

miten turkuun hakeneet saitti niistä artikkelin väittämistä? minulla tuli tosi monta väärin tulosta niin ajattelin et nyt menee metsään 

Sain vain yhdestä oikean muistaakseni, se oli joku niistä kolmesta ekasta. :D Niitä vastauksia piti kyllä korjata moneen kertaan!

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

Vieras: jyväskylä

täällä yksi Jyväskylään hakija.. koska kirja on ns "helppo" pelottaa että sieltä kysytään kaikki nippelitiedot sitten.. no, ensi viikolla sen näkee!

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

Vieras: Kuopioon hakija

On tämä tulosten odottelu niiiiiin piinallista! Mihinköhän aikoihin tulokset ovat viime vuosina tulleet?

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

Niin on. Olen jo monta kertaa käynyt katsomassa olisiko tulokset tulleet, vaikka järki sanoo että menee sinne kesäkuun loppupuolelle. Leivon kyllä jonkun kakun jos pääsen sisälle. :D 

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

Vieras: Tampereelle hakenut

Nyt näkyi, että pääsykokeeseen osallistui Tampereella 174 henkilöä. Aika paljon vähemmän, kuin oli hakijoita.

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

Vieras: Tampereella jo opiskeleva

Tampereen tulokset tuli ekan kerran aiemmin ku mitä oli luvattu, ennen Juhannusta. Juuri juhannuaviikolla. Aa että oli ihanaa olla Juhannuksen viatossa ku tiesi alottavansa syssyllä yliopistossa :-D

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

Vieras: Tampereella jo opiskeleva

Leijumassa?? :o aiemmin ihan vinkkejä olen antanut kokeisiin ja vastaillut kysymyksiin. Anteeksi, jos olen pahoittanut jonkun mielen :-D

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

Mölliä taitaa vaan harmittaa, kun joku on jo sisälle päässyt. Ollaan vaan iloisia toisten puolesta. Jokaisella samat mahdollisuudet sisäänpääsyyn. 

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

Olisipa kiva tietää kuinka monta osallistui Kuopion kokeeseen. Viime yönä näin unta etten päässyt, mutta lopulta toisessa unessa selvisi että pääsinkin peruutuspaikalta. Heh. Ainahan unet voi toteutua :) 

Se kuitenkin merkkaa paljon, kuinka paljon osallistujia ollut. Ei sinne taida kehdata soittaakaan 😉

 

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

Tampereella oli kyl ihme kato kokeeseen osallistujissa. Yli puolet hakeneista jätti tulematta kokeeseen. Nyt pitäs olla helppo päästä.

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

30 minuuttia sitten, Vieras: Kami kirjoitti:

Tilastoja kun katselee niin tuntuu että järjestään on tampereella aina puolet jääny pois hakijoista. 

Mikähän siinä on?! Väki hakee mut hoksaa ettei oo ehtinytkää lukee :-D

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

Vieras: kätilöinen
6 tuntia sitten, Vieras: Anna kirjoitti:

Olisipa kiva tietää kuinka monta osallistui Kuopion kokeeseen. Viime yönä näin unta etten päässyt, mutta lopulta toisessa unessa selvisi että pääsinkin peruutuspaikalta. Heh. Ainahan unet voi toteutua :) 

Se kuitenkin merkkaa paljon, kuinka paljon osallistujia ollut. Ei sinne taida kehdata soittaakaan 😉

 

Viime vuonna jäi tilastojen mukaan noin puolet saapumatta kokeeseen. Toivottavasti nytkin, niin omat mahikset paranis :D

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

Niinpä, 

Tosin oma koe meni miten meni :) että mahdollisuudet on kaiken kaikkiaan aina pienet. Katsoin taas läpi noita mallivastauksia, ja totesin, että ehkä ensi vuonna uudestaan! 😊

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

MAINOS

Arkistoitu

Tämä aihe on arkistoitu, siihen ei voi enää vastata.

×
×
  • Luo uusi...