Jump to content
MAINOS

Työnohjaus


sh vm 83

Recommended Posts

Toimin sairaanhoitajana yksityisessä palvelukeskuksessa. Työmäärä on suuri ja vastuu myös suuri. Olen harkinnut työnohjausta, jotta työni hieman selviytyisi ja prosessit myös.

Lähin työn ohjaaja olisi esimieheni esimies, mutta pohdin sitä, että onko keskustelu kuitenkin luottamuksellista jos pyydän häneltä työn ohjausta? Mitä muita vinkkejä voisi työnohjaukseen löytyä?

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

  • 2 viikkoa myöhemmin...
MAINOS

Suoraan sanottuna kaikki työnohjaus, johon olen osallistunut on ollut vaivauttavaa, epä-ammattimaista ja pidän sitä täysin turhana.

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

51 minuuttia sitten, minä olen mursu kirjoitti:

Suoraan sanottuna kaikki työnohjaus, johon olen osallistunut on ollut vaivauttavaa, epä-ammattimaista ja pidän sitä täysin turhana.

Tässä myös omat kokemukset. Toisaalta kolikon kääntöpuoli on se että työnohjauksesta on myös joillekin hyötyä ja he kokevat sen tarpeelliseksi. Itselleni ei ole työnohjaus antanut mitään. Onneksi se oli vapaa ehtoista suurimmassa osassa työpaikoista. Osassa taas pakollista.

mitä työnohjaajaan tulee niin ennemmin ulkopuolelta ohjaaja kuin talon sisältä.

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

Vieras: Kuunnellaan

En minäkään ole kokenut työnohjausta muuksi kuin kiusalliseksi toiminnaksi. Aina on ollut pakko osallistua, kai, kun ei ole tullut koskaan mieleen kysyä, että voisinko tehdä vaikka töitä sen aikaa.

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

26. lokakuuta 2016 klo 06.50, kahvikuppi_ kirjoitti:

Tässä myös omat kokemukset. Toisaalta kolikon kääntöpuoli on se että työnohjauksesta on myös joillekin hyötyä ja he kokevat sen tarpeelliseksi. Itselleni ei ole työnohjaus antanut mitään. Onneksi se oli vapaa ehtoista suurimmassa osassa työpaikoista. Osassa taas pakollista.

mitä työnohjaajaan tulee niin ennemmin ulkopuolelta ohjaaja kuin talon sisältä.

Ok, kiitos vinkistä. Yritän löytää ulkopuolisen työn ohjaajan. Voi olla että kerta riittää, mutta nyt on vielä sen verran asiat mietinnässä ja työn kuva muuttumassa, että jonkinlainen ohjaus on paikallaan .

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

MAINOS

Arkistoitu

Tämä aihe on arkistoitu, siihen ei voi enää vastata.

×
×
  • Luo uusi...