Jump to content
MAINOS

Ostan lähihoitaja kirjat : Lähihoitajan käsikirja ja Potilassiirot, taitava avustaja aktivoi ja auttaa.


Vieras: Natalia Miasnikova

Recommended Posts

Vieras: Natalia Miasnikova
Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

MAINOS

Minulla on Lähihoitajan käsikirja ja Potilassiirrot taitava avustaja aktivoi ja auttaa. Myyn pois parhaillaan. Ota yhteyttä tämän kautta, jos kiinnostaa.

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

Vieras: Natalia Miasnikova

Mikä vuosi painos niissä on? Paljon pyydät niistä? Asun Lappeenrannassa. Pystytkö postitta tarvittaessa?

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

Hei!

Lähihoitajan käsikirja v.2010 ja Potilassiirrot Taitava Avustaja Aktivoi ja Auttaa v.1998. Kumpikin on hyvässä kunnossa ja perustieto on sama aina. Voin postittaa ja postilokero maksu  on 5,90€ eli minä joudun sen maksamaan.  Laita minkä  pystyt maksamaan ja postimaksu ym.  Lähden siitä. Puh. 040 446 6854/ viesti. Olen menossa töihin, kiitos!

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

Hei!

Olen todella kyllästynyt tähän nykyiseen opiskelijoiden toimintaa. Ala-arvoista toimintaa, jos yksi kymmenestä pitää sanansa. ON jo ihme. Ostakaa  kirjanne itse, kun olette niin RIKKAITA. Moni meistä ollaan itse maksaneet koko koulutuksen/ työn ohessa ja kirjat. Apua emme ole saaneet mistään ja nyt ollaan hyvää hyvyttä teitä auttamassa, niin kohtelette kuin sikaa säkissä.

Tästä lähtien heitän HYVÄT LÄHIHOITAJAN KIRJAT/OPPAAT lehtilaatikkoon, kun tarjoan näille nykyisille LH-opiskelijoille. Heille PITÄÄ ANTAA KAIKKI ILMAISEKSI ja POSTIMAKSUN pitää olla heillä myös ilmainen. Postiennakko pitää myös maksaa lähettäjä tai postimerkit. Niin karseata kokemuksia on nyt tullut näistä opiskelijoista.

 

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

MAINOS

Arkistoitu

Tämä aihe on arkistoitu, siihen ei voi enää vastata.

×
×
  • Luo uusi...