Jump to content
MAINOS

Osa-aikatyöhön siirtyminen


Vieras: Osa-aikatyö, osa-aikaeläk

Recommended Posts

Vieras: Osa-aikatyö, osa-aikaeläk

Siirryn osa-aikaeläkkeelle ja näin ollen osa-aikatyöhön 50%:n työajalle 1.1.2017. Sain uuden työsopimuksen allekirjoitettavaksi  kotiin. Palkkaperuste osa-aikatyölle oli vain tehtäväkohtainen palkka ja henkilökohtainen lisä. Mihin katosi ansaitut kokemuslisät (ikälisät), jotka sain kokonaispalkassa kokopäivätyötä tehdessä. 31 vuotta sairaanhoitajana kunta-alalla saman työnantajan palvelussa ja samoissa työtehtävissä .Jatkan edelleen samassa tehtävässä osa-aikaisena. Miksi uusi työsopimus ja miksi kokemuslisät oli jätetty kokonaan huomioimatta osa-aikapalkkaa laskettaessa. Pyyd. Pikaista vastausta.

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

MAINOS

Mä teen tällä hetkellä noin 75% normi työajasta. Ei mullakaan sopimuksessa lue mitään kokemuslisistä, mutta kyllä ne mulle silti on maksettu sen sopimuksessa lukevan summan lisäksi. Muistaakseni kysyin asiasta paperia allekirjoittaessani, ja pomo vastasi että juu kyllä ne siellä palkanlaskennassa tietää. Ja tosiaan rahani olen saanut. Mutta kysymällähän tuo selviää!

If you don't know history then you don't know anything. You are a leaf that doesn't know it is part of a tree. - Michael Crichton 

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

MAINOS

Arkistoitu

Tämä aihe on arkistoitu, siihen ei voi enää vastata.

×
×
  • Luo uusi...