Julmero Posted August 28, 2016 Share Posted August 28, 2016 Hei, Miten teidän työpaikoissa kotihoidossa tai laitoshoidoissa yms. on ohjeistettu hävittämään turvaneulat ja turvaruiskut? Laitatteko ne turvaneulat särmäisjätteeseen vai sekajätteeseen, entä turvaruiskut? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Petite Infirmieré Posted August 28, 2016 Share Posted August 28, 2016 Särmäjätteeseen laitetaan. Niin laitettiin myös ulkomailla siellä missä olin harjottelussa. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Mats Posted August 29, 2016 Share Posted August 29, 2016 En ymmärrä miksi ja missä neuvottaisiin laittamaan sekajätteisiin. Ei ne turvaneulan suojat estä kuin ettei juuri sillä hetkellä piston jälkeen pistä itseään. Osa on aika heppoisia ja irtoaa helposti. Ammattilaiset laittakoot kaikki neulat aina särmäjätteeseen ja kotona itse pistävät olen ohjannut (ohjeen mukaan) keräämään tukevaan kannelliseen muoviastiaan ja toimittamaan apteekkiin. Tai jos tk:ssa säänöllinen kontakti niin sinne. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.