Jump to content
Wenla3

kysymys LOVe:sta

Recommended Posts

Wenla3

Love tentissä kysyttiin, mitä sairaanhoitaja saa tehdä epiduraalikatetrin laitossa: saako laittaa, poistaa, vaihtaa. Vastaukset ei kylläkään selkeästi löydy tenttimatskusta vai olenko jotenkin missannut sen. Löysikö joku teistä tähän vastauksen: Mitä siis hoitaja saa sekä ei-saa tehdä epiduraalikatetrihoidossa?

Ol

Jaa tämä kirjoitus

Suora linkki
Jaa toisille sivustoille
Petite Infirmieré

Ainakin poistaa. Muusta en tiedä, kun itse olen törmännyt vain leikkurissa/synnytyksessä asennettuihin (enkä ole leikkurissa/synnärillä ollut harjoittelussa/työskennellyt). Ajattelisin, että sekä laitto että vaihto kuuluisivat lääkärille, mutta faktatietoa ei kyllä minullakaan ole.

Jaa tämä kirjoitus

Suora linkki
Jaa toisille sivustoille
pekka

Tuohon epiduraalikatetrin asettamiseen tai vaihtoon ei kyllä mitkään ammattikorkeakoulun opintopisteet riitä. Vain lääketieteellisessä tiedekunnassa saat riittävästi koulutusta siihen. Mikään epi -kurssi ei anna kolutusta tehtävään. Myöskään sairaanhoitajaille maksettava palkka ei kata epiduraalikatetrin asettamista tai vaihtoa ;)

Jaa tämä kirjoitus

Suora linkki
Jaa toisille sivustoille
nor

Eikös kysyjä kysynyt löytyykö tuohon vastaus tenttimatskusta, eikä sitä itse vastausta itse kysymykseen? 

Jaa tämä kirjoitus

Suora linkki
Jaa toisille sivustoille
Petite Infirmieré
28. toukokuuta 2016 klo 21.49, nor kirjoitti:

Eikös kysyjä kysynyt löytyykö tuohon vastaus tenttimatskusta, eikä sitä itse vastausta itse kysymykseen? 

No niimpä näkyykin kysyneen.

Jaa tämä kirjoitus

Suora linkki
Jaa toisille sivustoille
Vieras
Olet jättämässä kommenttia vieraana. Jos sinulla on tunnus, kirjaudu sisään.
Vastaa aiheeseen...

×   Lisäsit muotoiltua sisältöä.   Restore formatting

Only 75 emoticons maximum are allowed.

×   Linkkisi on upotettu automaattisesti..   Näytä pelkkä linkki.

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Important Information

By using this site, you agree to our Terms of Use.