Jump to content
MAINOS

Lähihoitajan työ englannissa


Bushisi

Recommended Posts

Olen miettinyt jo jonkin aikaa englantiin muuttoa ja siellä lähärin töiden tekoa (kotihoito/vanhustyö).

onko kenelläkään kokemusta tai tietoa onko työ kovin erillaista Suomeen verrattuna ja kuinka helppoa olisi saada työpaikkaa suomesta käsin.

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

MAINOS

Joku viisaampi voi väittämääni korjata, mutta muistan jossain puhutun, ettei briteissä oikein tunnusteta lähihoitajan koulutusta. Työmahdollisuuksia siis on, mutta käytännössä toimenkuva on enemmän hoiva-avustajan tms. nimikkeen mukainen ja palkka ei päätä huimaa.

"Care assistant uk"-hakusanalla löytyy googlesta lisää. Keskipalkka näköjään 6-7 punnan välissä / tunti, mikä lienee tuollapäin yhtä tyhjän kanssa.

Kanadassa vissiin on lähihoitajana paremmat työmahdollisuudet ja inhimillinen ansiotaso. Se nyt ei tietysti ole yhtä kuin UK, mutta jos ulkomailla työskentely kiinnostaa niin varmaan sieltäpäin kannattaisi kokeilla?

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

  • 5 kuukautta myöhemmin...

Moi! Mä olen lähihoitaja ja töissä julkisella puolella health care assistantina täällä lounais-englannissa. Palkka 8.25£/h. Työ aikalailla perushoitoa. On mahdollista myös saada rekisteröinti NMC:ltä jonka saatuasi olet registered nurse ja palkka suht. hyvä. Varsinkin jos koulutusohjelma sairaanhoito ja huolenpito, mahdollisuudet ovat melko hyvät saada pin-numero. Itse odottelen parhaillaan päätöstä NMC:ltä :)

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

7 tuntia sitten, Vieras: Hca kirjoitti:

Moi! Mä olen lähihoitaja ja töissä julkisella puolella health care assistantina täällä lounais-englannissa. Palkka 8.25£/h. Työ aikalailla perushoitoa. On mahdollista myös saada rekisteröinti NMC:ltä jonka saatuasi olet registered nurse ja palkka suht. hyvä. Varsinkin jos koulutusohjelma sairaanhoito ja huolenpito, mahdollisuudet ovat melko hyvät saada pin-numero. Itse odottelen parhaillaan päätöstä NMC:ltä :)

Eikös tuo registered nurse ole sairaanhoitaja?

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

4 tuntia sitten, Julma kirjoitti:

Eikös tuo registered nurse ole sairaanhoitaja?

Samaa mietin, siihen pätevyyteen on eu-kriteerit ja lh ei niitä täytä.

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

  • 2 viikkoa myöhemmin...
Vieras: englannitar
11.8.2016 klo 11.42, Osku kirjoitti:

Samaa mietin, siihen pätevyyteen on eu-kriteerit ja lh ei niitä täytä.

practical nurse on lähihoitaja...

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

MAINOS

Arkistoitu

Tämä aihe on arkistoitu, siihen ei voi enää vastata.

×
×
  • Luo uusi...