Jump to content

Arkistoitu

Tämä aihe on arkistoitu, siihen ei voi enää vastata.

yökkönen

silikoni

Recommended Posts

Sarita

kävin katsomassa ja todellakin taitaa yöunet järkkyä...YÖÖÖK,tosiaan! :)

Jaa tämä kirjoitus

Suora linkki
Jaa toisille sivustoille
Asswiper

Tämä veti jo aika sanattomaksi. Voi voi. Kyllä ihmiset on idiootteja (vaikka on se ennenkin tiedetty.) Ymmärrän silikonirinnat rintasyöpäpotilailla, mutta täytyy olla kusta päässä jos menee rintojen suurennusleikkaukseen.

Nykyisin vissiin käytetään silikonien sijasta enimmäkseen suolaliuosimplantteja, joissa riskit pienempiä.

Jaa tämä kirjoitus

Suora linkki
Jaa toisille sivustoille
Stinde

Jos ei rintakuvat vielä herättäneet, niin näillä kuvilla voi jäädä yöunet vähäisiksi.

Huom! Sisältää melkos järkkyjä kuvia abortoiduista sikiöistä. Älä katso herkässä mielentilassa.

http://www.mttu.com/abort-pics/

Jaa tämä kirjoitus

Suora linkki
Jaa toisille sivustoille
-emmi-

Aivan kamalia nuo kuvat abortoiduista sikiöistä... miksi tuota touhua tarttee enään kuvata??  cry.png

Jaa tämä kirjoitus

Suora linkki
Jaa toisille sivustoille
Jio

Aivan kamalia nuo kuvat abortoiduista sikiöistä... miksi tuota touhua tarttee enään kuvata??  cry.png

-Miksi noita tarvitsee käydä katsomassa? Itse passasin ja passaan suosiolla.

Jaa tämä kirjoitus

Suora linkki
Jaa toisille sivustoille
almamaria

-Miksi noita tarvitsee käydä katsomassa? Itse passasin ja passaan suosiolla.

No niinpä. Otsikoista voi yllättävän usein päätellä, mitä sivu tuo tullessaan joten älkää ny sitte menkö sinne yökkimään.

Jaa tämä kirjoitus

Suora linkki
Jaa toisille sivustoille
Esa

... miksi tuota touhua tarttee enään kuvata??  cry.png

Niin miksi ? lääkitys ei kohdallaan. ja maailma täynnä ihmisiä jotka saavat erilaisia fibroja kuvatessaan noita. hyi hell....

Jaa tämä kirjoitus

Suora linkki
Jaa toisille sivustoille
Maailman vahvin tyttö

Mulla tuli sama mieleen kun luin noita synnytyskertomuksia. Mä en ainakaan TOD. haluaisi että äiti näyttäisi syntymästäni kuvia kuinka hiuksia jo vähän pilkottaa... yyh. Opetusmateriaaliksi ihan käypää tavaraa mutta... esim. se jossa syntyi 19-viikkoinen (en ole varma?) vauva joka kuoli kahden päivän päästä. Mua oksetti kun ne oli kuvanneet sitä kuollutta vauvaa mummun, äidin, isän jne. sylissä vuorotellen ja sitten vielä perhepotretti kaikki yhdessä kuolleen ja myöskin erittäin paljon sen näköisen vauvan kanssa. Ei voi ymmärtää!

Jaa tämä kirjoitus

Suora linkki
Jaa toisille sivustoille