Jump to content
MAINOS

Lastenkodissa työskentely


Zanny

Recommended Posts

Kaikenlaiset kokemukset otetaan ilolla vastaan, työnjaosta, vuorojen erilaisuudesta yms.
Harkitsen työpaikan vaihtoa ja lastenkoti olisi yksi vaihtoehto :)

Kiitos

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

  • 2 vuotta myöhemmin...
MAINOS

Moi. Täällä vajaa 40v lähihoitaja mies joka tekee pelkkää yövuoroa lastenkodissa. Etuina ok palkka, pidemmät vapaat. Miinuksena on esim 6 yön putkessa

ei ole muuta elämää kuin nukkua ja töihin.

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

Vieras: Haasteellista kyllä

Lastekoti otsakkeen alla mahtuu vaikka mitä.Onko kyseessä vastaanottokoti.Ryhmäkoto.Koulukoti ym

Itse koen että lastensuojelumestat ovat yksi rankimmista työpaikoista missä olen ollut.Olen sentään ollut töissä mm psykpäivystyksessä sekä miesten suljetulla osastolla.

tsemppiä tulevaan!

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

Fyysisesti kevyttä, henkisesti voi vaatia enemmän. Kannattaa olla hyvät hermot ja itseluottamusta. Helposti nuoret haastaa varsinkin uusia ohjaajia. Omaiset voi olla hankalia. 

Se on hieno fiilis kun saat nuoret luottamaan suhun ja pystyt tarjoamaan niille turvaa ja aikuisen läsnäoloa mitä ei kotona ole ehkä ollut koskaan saatavilla. 

Palkkaa voi saada yli tessin, mutta ei noissakaan hommissa kai rikkaaksi yleensä tulla. Väitän, että tosi harvalla on kolmosella alkavaa peruspalkkaa, oli miten pätevä tyyppi tahansa. Voin toki olla väärässä.

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

Vieras: Kiinnipidot jne
8 tuntia sitten, Julma kirjoitti:

Fyysisesti kevyttä, henkisesti voi vaatia enemmän. Kannattaa olla hyvät hermot ja itseluottamusta. Helposti nuoret haastaa varsinkin uusia ohjaajia. Omaiset voi olla hankalia. 

Se on hieno fiilis kun saat nuoret luottamaan suhun ja pystyt tarjoamaan niille turvaa ja aikuisen läsnäoloa mitä ei kotona ole ehkä ollut koskaan saatavilla. 

Palkkaa voi saada yli tessin, mutta ei noissakaan hommissa kai rikkaaksi yleensä tulla. Väitän, että tosi harvalla on kolmosella alkavaa peruspalkkaa, oli miten pätevä tyyppi tahansa. Voin toki olla väärässä.

Itse koin kiinnipitotilanteet hankalina. Toista tuntiakin ja hiki lensi.Myöskin muut painit eivät olleet mieleen. Usein oli esim iltavuorossa keikkaileva opiskelija.

Vaikka hyviä olivatkin niin turvan taso ei noussut kovin korkeaksi.Nuoret sen kyllä aina hoksasivat.

Muhokselle sanon ei kiitos!

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

10 tuntia sitten, Julma kirjoitti:

Fyysisesti kevyttä, henkisesti voi vaatia enemmän. Kannattaa olla hyvät hermot ja itseluottamusta. Helposti nuoret haastaa varsinkin uusia ohjaajia. Omaiset voi olla hankalia. 

Se on hieno fiilis kun saat nuoret luottamaan suhun ja pystyt tarjoamaan niille turvaa ja aikuisen läsnäoloa mitä ei kotona ole ehkä ollut koskaan saatavilla. 

Palkkaa voi saada yli tessin, mutta ei noissakaan hommissa kai rikkaaksi yleensä tulla. Väitän, että tosi harvalla on kolmosella alkavaa peruspalkkaa, oli miten pätevä tyyppi tahansa. Voin toki olla väärässä.

Tässähän tämä. Hyviä hommia jos oma itseluottamus ammattitaitoon ja elämään on kunnossa. Itse tein 11 vuotta kolmessa vuorossa ja päivääkään en vaihtaisi pois. Asiakkaina oli niin käytöshäiriöisiä, psyykkisestisairaita, neurologisesti oireilevia, muuten vaan perheolojen takia sijoitettuja jne..Työspaikkoina niin "suljetumpiakin" paikkoja ja avohuollon yksiköitä. Miespuolisena saat kyllä palkkaa henkilökohtaisilla lisillä nostettua ihan ok kk liksaan.

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

MAINOS

Arkistoitu

Tämä aihe on arkistoitu, siihen ei voi enää vastata.

×
×
  • Luo uusi...