flöts Posted January 22, 2016 Share Posted January 22, 2016 Heippa! Tarvitsisin opintoja varten työvaatteet, siistissä kunnossa olevat ja mielellään tietysti mahdollisimman huokeaan hintaan. Nouto onnistuu PK-seudulta, muussa tapauksessa toimituksesta voidaan sopia erikseen Kiitos! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Satu Posted February 11, 2016 Share Posted February 11, 2016 Hei! Minulla olisi myynnissä Meditekstiilin valkoinen hoitopuku. Takki kokoa 36, Housut kokoa S. Kunnoltaan uudenveroiset, käytetty vain koulun labratunneilla. Voin postittaa puvun ärräpakettina 4,5e + Puvusta pyytäisin 10e. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Satu Posted February 12, 2016 Share Posted February 12, 2016 Voin myydä muis jollekkin muulle jos kelpaa täällä? Link to comment Share on other sites More sharing options...
janinah Posted February 17, 2016 Share Posted February 17, 2016 Minä ainakin olisin kiinnostunut Satu hoitovaatteistasi, jos aloittaja ei ota? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Satu Posted February 22, 2016 Share Posted February 22, 2016 http://www.tori.fi/pirkanmaa/Hoitopuku__TARJOA_HINTAA_24962790.htm?ma=1 Hei Janinah! Huomasin viestin vasta nyt, laittaisitko minulle viestiä oheisen Torin myynti linkin kautta. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.