Jump to content
MAINOS

Mikä liitto paras liitto?


Tenppa

Recommended Posts

Opiskelen lähihoitajaksi ja mun pitäisi valmistua vuonna 2017. Olen opiskelija jäsenenä kaikissa liitoissa (Tehy, JHL, SuPer). Kysymykseni kuuluu siis:

Mikä liitto paras liitto?

-Kertokaa omia kokemuksianne.

-Liittojen plussia ja miinuksia.

-Mitä etuuksia liitoissa voi saada.

 

 

Kiitän ja murisen etukäteen.

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

MAINOS
4 tuntia sitten, Tenppa kirjoitti:

Opiskelen lähihoitajaksi ja mun pitäisi valmistua vuonna 2017. Olen opiskelija jäsenenä kaikissa liitoissa (Tehy, JHL, SuPer). Kysymykseni kuuluu siis:

Mikä liitto paras liitto?

Oota rauhassa ja katso mikä on tilanne valmistuessasi järjestökentällä, sen verran on nyt käymisvaihetta että silloin voi olla ihan uusia juttuja vireillä..

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

Jos teet töitä nyt opiskeluaikana niin liittyisin kans Tehyn työttömyyskassaan liiton jäsenyyden lisäks (jos ei kuvio ole siis joku työttömyyspvrahalla omaehtoisesti opiskelu tms), työssäoloehto karttuu ilmasiks jo opiskeluaikana. 

Arguing on the internet is like running in the Special Olympics. Even if you win you're still retarded.

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

Mä olen Satun kanssa samaa mieltä, että jos teet töitä (edes kesätöitä) niin liity ihmeessä Tehyn työttömyyskassaan, saat opiskelujen aikana jo kartutettua sen 5kk alle mitä vaaditaan, että olet oikeutettu ansiosidonnaiseen työttömyyspäivärahaan. Lisäksi opiskelijana sinun ei tarvitse maksaa työttömyyskassan jäsenmaksua. Noin muuten kannattaa ihan rauhassa olla opiskelun loppuun asti kaikissa liitoissa ja sitten vähän katsoa sen mukaan mitä suunnitelmia sinulla on, että mihin liittoon kenties kannattaisi kuulua. Itse esimerkiksi jätin Superin, sillä tiesin että hakeudun amk opiskelujen pariin, jolloin Tehy alaliittoineen tuntui kaikkein luontaisimmalta itselleni.