Jump to content
MAINOS

AMK:n SH pääsykoekirjat hakusessa


Samurei

Recommended Posts

Hei, 

kovasti olisi tarkoitus päästä pänttäämään pääsykokeisiin mutta uutena ei olisi varaa näitä hankkia...

Joskohan joltain löytyisi myytäväksi/lainattavaksi/vuokrattavaksi?

Tarve siis näille:

1. Leino-Kilpi & Välimäki: Etiikka hoitotyössä. (Kaikki painokset kelpaavat)

2. Sand,Olav, Sjaastad Øystein V, Haug, Egil ja Bjålie Jan G sekä kuvitus Toverud Kari C.: Ihminen, fysiologia ja anatomia (2011 tai uudempi)

Pk-seudulta noudan käteisellä. Joko toisen tai molemmat. Tuon Ihminen-opuksen saan lainaan mutta ei varmaan huono ajatus ostaa omaan kirjastoon.

Kaunis kiitos etukäteen :)

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

MAINOS

Moikka!

Meikäläiseltä löytyis tuo "Etiikka Hoitotyössä". Voit mun puolestani ostaa sen pois, kirja on uudenveroinen.

Pistä viestiä jos kiinnostaa :)

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

Ootko kokeillu kirjastosta? Noista kirjoista kun on kyse, niin ilmeisesti haet metropoliaan? Itse kun hain ko kouluun, oli tentti mukavaa monivalintaa, mutta täynnä kompia! Tyyliin oikea vastaus on adeniini mutta väittämässä sanotaan adrenaliini

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

Kaverilta saan tuon toisen lainaan - mutta ostan omaan hyllyyn jos vaan sattuu vastaan tulemaan...

Metropoliaan joo - toivon ettei tarvi opetella ulkoa eri etiikan ja moraalin alalajeja - mut, eipä siitä oikein muutakaan monivalintaa saane kehitettyä...

...vai onko sitten tyyliin: Pekka Potilaalla on keuhkoahtauma. Onko eettisesti oikein työntää hänet pyörätuolilla tupakkapaikalle? a) ei b) kyllä c) kysy ylihoitajalta

Kiitos vinkistä :)

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

Kaverilta saan tuon toisen lainaan - mutta ostan omaan hyllyyn jos vaan sattuu vastaan tulemaan...

Metropoliaan joo - toivon ettei tarvi opetella ulkoa eri etiikan ja moraalin alalajeja - mut, eipä siitä oikein muutakaan monivalintaa saane kehitettyä...

...vai onko sitten tyyliin: Pekka Potilaalla on keuhkoahtauma. Onko eettisesti oikein työntää hänet pyörätuolilla tupakkapaikalle? a) ei b) kyllä c) kysy ylihoitajalta

Kiitos vinkistä :)

Suurin osa oli ihan yhdellä lauseella, tyyliin "onko terveys yksiselitteinen käsite?" ja vuosiluvuista taidettiin ainakin kysyä koska sairaanhoitajan ettiset ohjeet julkaistiin. Etiikan kirjasta kannattaa ne taulukot ainakin lukea, pari kysymystä oli niistä, tyyliin kollegiaalisuudessa oli 5 tasoa ja piti tietää minkä niminen neljäs taso oli. 

 

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

Hei,

minkämoisia kysymyksiä tosta etiikan kirjasta on? :D Mietin, et pärjääkö perus järjellä ja empatialla, vai vaaditaanko tarkkaa faktatietoa (esim. juuri vuosiluvuista tms)? Entä onko ihan hirmu vaikeat pääsykokeet? Toki jokainen kokee asian eri tavalla, ja riippuu miten on valmistautunut, mutta noin yleisellä tasolla. 

Mä oon lh koulutukseltani, hain th:ks opiskelemaan. Viimesistä kemian- ja fysiikantunneista on jo tovi vierähtänyt (reippaat 10 vuotta :D), joten siinä alko homman kertaus suht alusta... :D Solu-osuus tuntuu helpommalta,happo-emästasapainoon en oo vielä ehtiny kunnolla perehtyä, eiköhän sekin ymmärrettävissä ole... :D

Kertokaa yleisesti myös ihan mitä vaan Metropolian th/sh-pääsykokeista! Mua jännittää :DD

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

MAINOS

Arkistoitu

Tämä aihe on arkistoitu, siihen ei voi enää vastata.

×
×
  • Luo uusi...