Jump to content
MAINOS

Kotiapusäätiö Vantaa kokemuksia

hoitulinen

Recommended Posts

Posted

Millainen kyseinen säätiö on työpaikkana? Palkkaus sekä työilmapiiri? 

MAINOS
Posted

Millainen kyseinen säätiö on työpaikkana? Palkkaus sekä työilmapiiri? 

Henkilökunnan vaihtuvuus aika suurta.Myöskin johtoportaan.Säätiön talot jo aika iäkkäitä ja viihtyisyys ei paras mahdollinen.Palkkaus alinta tasoa.Hoivatyötä reippaasti.Itse olin muutaman kuukauden säätiöllä töissä ja itse en juurikaan viihtynyt.Tuttua torailua kuppikunnissa.Vanhoja perinteitä siitä miten työ tehdään.Ehkäpä esim mitoitus on takavuosista parantunut sekä ruoan laatu ja määrä.Mene keikalle niin saat kuvan talosta ja siitä olisiko sinun työpaikkasi tulevaisuudessa.Yksi viihtyy yhdessä.Toinen toisessa!

Posted

Kiitos, että vastasit viestiini.  Olen kuullut samanlaista viestiä kyseisestä paikasta aiemminkin. Ei taida olla paikka, mihin ensimmäiseksi tulee mieleen lähettää työhakemus?  Piiripieni pyörii pienen sisäpiirin keskuudessa. Siellä ystävät keskuudessaan sumplivat asiat parhain päin. 

• 2 weeks later...
Posted

Itse säätiöllä työskenneltyäni voin sanoa että vikaa johtoportaassa löytyy. Vaadittiin epäinhimillisesti joustoa työaikojen suhteen, jos sijaisia ei saatu joutui itse venymään loputtomiin. Palkka ja tauot olivat minimissä. Työnmäärä suhteessa palkkaan oli kohtuuton. Lyhyitä työsopimuksia kerrallaan ja näin saatiin vähää vakituista henkilökuntaa kuormitettua vielä vähän lisää. Ei sillä että tästä olisi kärsinyt vain henkilökunta, vaan ongelma näkyi jo myös asiakkaiden keskuudessa. Tiedonkulku henkilökunnan välillä oli olematonta ja myös tämä tuotti lisätyötä vakituiselle henkilökunnalle. Toitotettiin sitä kuinka tästä suosta vielä noustaan, mutta missä näkyi jousto johdon puolelta?? Sitä ei näkynyt! Päin vastoin. Näin loppuun voin kirjoittaa, että onneksi sentään työterveyshuolto oli asia joka aikonaan toimi mutta siitäkään en mene enää takuuseen.

Posted

Tiedonkulku todellakin tökkii kyseisessä paikassa. Henkilökunta stressaantunutta sekä  loppuunpalanutta. Palkkaus alinta alalla. Johto ammattitaidotonta, delegoi alaisille työt, joita ei itse jaksa/ osaa hoitaa. Paikassa pärjäävät nöyrät, mielistelevät ihmiset,jotka ovat aina ns. pomon kanssa samaa mieltä. Jos uskallat kritisoida toimintaa, joudut mustalle listalle, joka tarkoittaa että saat huonot työvuorot sekä sinun  työsopimusta ei jatketa .

.

MAINOS

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

• Create New...