Jump to content
MAINOS

Epäreilut kenttä jaksot....


nega_47

Recommended Posts

on se epäreilua kun joissakin paikoissa saa panemalla paremmat arvosanat kentästä.... Vaikka oli hyväkin kaveri joka teki sen, mutta ainakin minua henkilökohtaisesti otti kaaliin. Tästä tyypistä ei olisi uskonut, muuten K5 kiltti ja hiljainen oppilas.. Mutta itse pidin näppinu sakussa erossa miehistä ja sain mielestäni huippu arvosanan... Miten on onko moraalitonta panna opiskelijaa kenttä jakson aikana?

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

MAINOS

Miten on onko moraalitonta panna opiskelijaa kenttä jakson aikana?

-On. Kuvastaa ohjaajalta ala-arvoista käytöstä ja moraalia.

My brain is stuck from shooting glue

I'm not sorry for the things I do

 

Carbona not glue

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

Miten on onko moraalitonta panna opiskelijaa kenttä jakson aikana?

On se. Aika paljon kyllä kuulee juttuja juuri saku harjoitteluista joissa ammatilliset heikkoudet on korvattu ruumiillisilla vahvuuksilla.

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

Aika paljon kyllä kuulee juttuja juuri saku harjoitteluista joissa ammatilliset heikkoudet on korvattu ruumiillisilla vahvuuksilla.

Älä huoli, ne on onneksi vaan juttuja lähes järjestään.

Jokaisella hoitajalla, niin nais- kuin miespuolisella, pitäisi olla kirkkaana mielessä että potilaaseen ja opiskelijaan ei kajota. Ja työkaveritkin olisi järkevintä jättää tuollaisen kiinnostuksen ulkopuolelle.

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

Ja työkaveritkin olisi järkevintä jättää tuollaisen kiinnostuksen ulkopuolelle.

Paitsi jos on oma vaimo :o Tosin tää menee visiin jo aiheeseen "mies ja nainen yövuorossa"?

Miten on onko moraalitonta panna opiskelijaa kenttä jakson aikana?

Olisi "hauska/ikävä" tietää, onko tämä yleistä?

Älä huoli, ne on onneksi vaan juttuja lähes järjestään.

Niinpä
Ja työkaveritkin olisi järkevintä jättää tuollaisen kiinnostuksen ulkopuolelle.

Näistä on tarinoita ja totuuksia hyvinkin paljon tai ainakin omalle kohdalle osunut.

Kiitos.

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

Onks tää joku vitsi.  huh.gif

Noh..Jokainen taablaa tyylillään... Ei mulla ainakaan tulis mieleen harrastaa seksiä ohjaajani kanssa vain siksi että saisin hyvän arvosanan. Minkäs sille tietysti mahtaa jos sattuu palavasti rakastuu mut sillon olis ehkä hyvä vaihtaa paikkaa tai edes ohjaajaa. Kyllä näitä reittä pitkin kiipeäjiä löytyy muiltakin aloilta... Nää piirit on kuitenki niin pienet et voi tulla tälle kyseiselle henkilölle vielä joskus eteen tuo juttu.

Murphyn laki ruokailusta ensihoitajille: Kaikki hälytykset odottavat kunnes saat ruokalautasen eteesi!

Johtopäätös: onnettomuuksia sattuisi vähemmän jos ensihoitajat eivät koskaan söisi!

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

Aika paljon kyllä kuulee juttuja juuri saku harjoitteluista joissa ammatilliset heikkoudet on korvattu ruumiillisilla vahvuuksilla.

Niinpä. Sakussahan se on niin paljon helpompi 'toteuttaa' kuin esim. sairaalan osastolla. Valitettavasti faktaa.

Teoria on sitä, että kaikki tiedetään, mutta mikään ei toimi. Käytäntö on sitä, että kaikki toimii, mutta kukaan ei tiedä miksi. Meillä teoria ja käytäntö ovat sekoittuneet siten, että mikään ei toimi ja kukaan ei tiedä miksi.

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

tuntuu vaan jotenkin siltä, ettei niillä numeroilla ole oikeastaan suurta merkitystä jatkon kannalta. töitä varmaan löytyy vähän heikommillakin arvosanoilla. onkohan näissä tapauksissa ollut ne numerot mielessä, kun on toimeen ryhdytty. mutta toisaalta paneminen on mukavaa! kokeillkaa vaikka :o

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

on se epäreilua kun joissakin paikoissa saa panemalla paremmat arvosanat kentästä....

Mistä tiedät että K5 on tullut panemisen perusteella? Varsinkin jos muutenkin on K5 tason opiskelija. Vai lukiko arvioinnissa tyyliin ' annettu K5 esimerkillisestä toiminnasta lakanoiden välissä' tms? Ettei taas olis perisuomalainen kateus asialla?  :o

paneminen on mukavaa! kokeillkaa vaikka 8)

Näin on. Kovin olis elämä tylsää ilman sitä  ;)
Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

Piirit ovat pienet niin kuin edellä todetaan. Siinä numeroa nostaessa ei välttämättä käy mielessä että tieto kulkee todella ripeästi. Koita siinä sitten suhtautua vakavasti kun tällainen "hyvä opiskelija" on työparina ja kertoo todella "pätevistä" ohjaajista. Ja niin valitettavaa kuin se onkin, tätä tapahtuu.

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

Tässä sakupanemisessahan olisi loistava päättötyön aihe jollekin...

Tämä mielipide tai kommentti on yksityishenkilön antama eikä välttämättä edusta työnantajani, minkään yhteistyökumppanini, ammattiliittoni tai puolueeni kantaa.

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

Tässä sakupanemisessahan olisi loistava päättötyön aihe jollekin...

Itseäsi ilmeisesti tämä kiinnostaa, kun tuot sen esille...  :o

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

tuohon äsköiseen aiheeseen voisin sanoa, että minkäs sitä ihminen luonnolleen voi..ei mulla ainakaan tullu ees mieleeni silloin sakussa harjoittelussa ollessani et paneskelisin ohjaajaani tai ketään muutakaan asemalta, vaikka tätä neitiä pidettiinki ku kukkaa kämmenellä siellä... angel.png hehheh!

asia erikseen mitä harjoittelun jälkeen on tapahtunu...

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

tuohon äsköiseen aiheeseen voisin sanoa, että minkäs sitä ihminen luonnolleen voi..ei mulla ainakaan tullu ees mieleeni silloin sakussa harjoittelussa ollessani et paneskelisin ohjaajaani tai ketään muutakaan asemalta, vaikka tätä neitiä pidettiinki ku kukkaa kämmenellä siellä... angel.png hehheh!

asia erikseen mitä harjoittelun jälkeen on tapahtunu...

-Tämä olikin tosiaan kiva kuulla kaikista.

My brain is stuck from shooting glue

I'm not sorry for the things I do

 

Carbona not glue

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

tuohon äsköiseen aiheeseen voisin sanoa, että minkäs sitä ihminen luonnolleen voi..ei mulla ainakaan tullu ees mieleeni silloin sakussa harjoittelussa ollessani et paneskelisin ohjaajaani tai ketään muutakaan asemalta, vaikka tätä neitiä pidettiinki ku kukkaa kämmenellä siellä... angel.png hehheh!

asia erikseen mitä harjoittelun jälkeen on tapahtunu...

-Tämä olikin tosiaan kiva kuulla kaikista.

Veit jalat suustani! Miten olenkin voinut sinisilmäisesti elää ja opiskellakin näin pitkälle ilman tätä tietoisuutta!

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

kun oliskin perisuomalainen kateus..... kun ei ole.. oon nähnyt sen tyypin kentällä ja se ei saa suuta auki... moni muukin on sanonut aivan samaa... ELÄMÄ ON!!

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

kun oliskin perisuomalainen kateus..... kun ei ole.. oon nähnyt sen tyypin kentällä ja se ei saa suuta auki...

Niin mistä tiedät että K5 on tullut panemisen perusteella?

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

joopa joo, mä sain ainakin sillon arvosteluks k5:n ihan puhtaasti hyvästä duunin tekemisestä, enkä esim. paneskelusta. :P no ainahan on pientä säpinää miesten ja naisten välillä...mut kunhan ottaa työasiat työasioina ja vapaa-ajan asiat vapaa-aikana, ni eiköhän kaikilla oo kivaa sit loppujen lopuks!

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

Onks tää joku vitsi.  huh.gif

Noh..Jokainen taablaa tyylillään... Ei mulla ainakaan tulis mieleen harrastaa seksiä ohjaajani kanssa vain siksi että saisin hyvän arvosanan. Minkäs sille tietysti mahtaa jos sattuu palavasti rakastuu mut sillon olis ehkä hyvä vaihtaa paikkaa tai edes ohjaajaa. Kyllä näitä reittä pitkin kiipeäjiä löytyy muiltakin aloilta... Nää piirit on kuitenki niin pienet et voi tulla tälle kyseiselle henkilölle vielä joskus eteen tuo juttu.

Itse tunnen tämän ko. tapauksen josta keskustelua käydään.. tää juttu tulee tälle typykälle vielä aika pahasti eteen, koska ensinnäkin sen koko harjoittelupaikka ja typykän luokka tietävät tuosta ja se meinaa et menis sinne uudestaankin harjotteluun vielä joskus. Ja tässä tuskin on mitään syviä tunteita pelissä (tai en tietenkään voi sitä tietää varmaksi) mutta moraalitonta tästä tekee myös se että mies on naimisissa oleva ja kolme lapsen isukki.

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

Tää juttu alkaa olla musta kyl valmis. Hienoa kun väki tunnustautuu koko hoitajat.net:in  jäsenistölle vai onko kyseessä kosto?

My brain is stuck from shooting glue

I'm not sorry for the things I do

 

Carbona not glue

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

MAINOS

Arkistoitu

Tämä aihe on arkistoitu, siihen ei voi enää vastata.

×
×
  • Luo uusi...