Jump to content
MAINOS

Terveystieteen pääsykokeet 2016


EmmiJ.

Recommended Posts

  • 1 kuukausi myöhemmin...
MAINOS
  • Vastauksia 226
  • Aloitettu
  • Uusin vastaus
Vieras: Turkulainen sh
6.6.2016 klo 10.54, Vieras: Turkulainen kirjoitti:

Mielestäni jos aikaisemmat pääsykokeet oli käynyt hyvin läpi valmistautuessaan, niin tämä oli aika helppo koe. Itse jäin todenänköisesti 3-5 pisteen päähän maksimeista, jos jäin 5 pisteen päähän niin luulen että se oli siinä. Ainoa paha kämmi tuli aineistotehtävän viimeisessä kysymyksessä, vaikea edes arvioida saanko siitä pisteen tai puolikkan.

Jos ei ovet aukene niin ens vuonna uudestaan, ei kai muutakaan voi ellei alaa meinaa vaihtaa. Sh:n hommia olen tehnyt 8 vuotta.

Jälkikommenttina: Pääsin sisään ja jäin 4,5 pisteen päähän. Ei se vissiin ollutkaan niin helppo kun alimmat pisteet taisivat olla 30? Mutta täysillä panostaminen kannatti ja eka kerralla sisälle. Oma savotta kesti siis noin 3 kk ja ehkä noin 3 h päivässä arkipäivinä, viikonloput suurimmaksi osaksi touhusin muuta lapsien kanssa. 

Onnea tuleville opiskelutovereille!

Tsemppiä niille ketkä koittavat ensi vuonna uudestaan. Oma teknikkani oli muistiinpanojen tekeminen, joita syntyi käsinkirjoitettua sekamelskaa noin 200-250 sivua. Yritin oppia asiat niin, että jotain otsikkoa katsoessani pystyin suurin piirtein kirjoittamaan ylös mitä sen alla jokaisessa kappaleessa oli sanottu. Kirjojen "ulkoaosaaminen" oli tavoitteena, jotta jäisi virhemarginaalia aineistotehtävään ja tämä osoittautuikin tarpeelliseksi.

t. Turkulainen

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

MAINOS

Arkistoitu

Tämä aihe on arkistoitu, siihen ei voi enää vastata.

×
×
  • Luo uusi...