Jump to content
MAINOS

Arja Nykänen on vuoden lastenhoitaja


Reportteri

Recommended Posts

an.jpg

Suomen Lastenhoitoalan Liitto SLaL ry palkitsi Vuoden lastenhoitaja-palkinnolla espoolaisen lastenhoitaja Arja Nykäsen. Palkinto jaettiin Lapsimessujen yhteydessä Helsingin Messukeskuksessa yhdeksännen kerran.

 

Vuoden lastenhoitaja on alan ammattilainen, joka on tehnyt ansiokasta työtä lasten, perheiden ja lastenhoitoalan puolesta, tuoden ansiokkaasti esiin lastenhoitajan osaamista ja ammattitaitoa. 
 
Suomen Lastenhoitoalan Liitto kertoo valintaperusteissaan, että Arja Nykänen on sitoutunut työhönsä ja on alansa ammattilainen isolla sydämellä. Hän jaksaa tehdä vaativaa työtä ahkerasti ja perheitä kunnioittavalla tavalla, kehittäen jatkuvasti omaa työtään ja uudistaen työtapojaan. Arja arvostaa leikin tärkeyttä, luomalla mukavaa ja rauhallista leikkiympäristöä ja osallistumalla itse leikkiin. 

Vuoden lastenhoitajan aktiivisuus ja mahtava mielikuvitus rikastuttavat Arjan työpaikkana olevan Juvanpuiston päiväkodin toimintaa ja lasten arkea. Arja on aloitteen tekijä ja organisoija, joka on aina valmiina iloisella mielellä ja luoden uutta, vieden ideoita vauhdilla eteenpäin. Työ on hänelle enemmän kuin vain työtä, sillä Arja pitää ammatistaan yli kaiken. Hänelle sopii hyvin, että hän saa innostua ja innostaa muita.

Arja haluaakin antaa kiitoksen myös työyhteisölleen:

- Onneksi minulla on ollut aina upeita ja innostuneita työkavereita. Kun saan idean, heitän pallon tiimille, he ottavat kopin ja heittävät minulle pallon takaisin. Yksin tästä ei tulisi mitään.

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

MAINOS

Arkistoitu

Tämä aihe on arkistoitu, siihen ei voi enää vastata.

×
×
  • Luo uusi...