Jump to content
MAINOS

Rinnekoti


Sh93

Recommended Posts

Nyt haetaan Saunalahteen uuteen (?) yksikköön hoitajia. Minkälaista on sh:n työ Rinnekodissa? Tietty erilaisia osastoja ja erilaisia tehtäviä, mutta noin esimerkiksi jollain osastolla?

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

MAINOS
  • 1 kuukausi myöhemmin...
  • 4 kuukautta myöhemmin...

Kävin tekemässä rinnekodissa sijaisuuden ja siihen se sitten jäikin. Kovasti ollaan jäljessä monissa asioissa. Työskentely ajoittain kaaottista ja osaaminen hukassa. Työilmapiiri huono. Ei perehdytystä ja kommunikointi ala-arvoista. Työturvallisuusasiat hukassa vaikka haastavia yksiköitä. Olen todella hämmästynyt että vielä 2000-luvulla tämänlaisia paikkoja vielä löytyy. Ahdistava paikka enkä suosittele kenellekkään.

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

  • 6 kuukautta myöhemmin...

Hei

Minä olen ollut Rinnekodin asumispalveluissa töissä jo kaksi vuotta. Sain pitkän perehdytyksen. Sisälsi välileskustelut ym. Nykyidin meillä on perehdytys ja vaikka mitä opintoja myös verkko-oppimisympäristössä. Lääkehoitoperejdytys ja diabeteshoidon perehdytys kaikille, joilla myönnetään lääkeluvat. IMO-perehdytys on todella laaja ja lisäkoulutusta saa mukavasti. Osaamiskartoitukset tehdään kaikille. En voi kuin olla tyytyväinen. Meidän yksikön lääkehoitovastaava saa jatkossa säännöllisesti lääkehoitokoulutusta, Avekki, ea- ja muut koulutukset pyörii nonstop. Yksiköiden turvallisuuteen on panostettu ja se näkyy. Viime vuonna meidän henkilöstön työvire taas nousi. Ollaan tiiminä aikas ylpeitä työstämme. Suosittelen! Työ vaatii erityisosaamista ja on merkityksellistä. Kiitostakin saa. Jouluna työnantaja antoi lahjaksi ihanan terveystyynyn. Tuntui hyvältä että välitetään. 

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

MAINOS

Arkistoitu

Tämä aihe on arkistoitu, siihen ei voi enää vastata.

×
×
  • Luo uusi...