Jump to content
MAINOS

Työpaikkakiusaaminen Haaga kotihoito


Taus Mae

Recommended Posts

Minua kiusataan Helsinki kaupunki työpaikassa. Ja jopa kiusataan minun asukkaita. On kutsuttu puhelle, että teen likka työitä ja suositeltua toista työitä. Olin yks väli näin ymmällään, että melkein unhottui puhekyky.

 

Minä nyt en käsittää mutta jos minulla pitää elää näin minun hermot ja terveys huononee nopeasti. Miksi ei voisi heti pysäytä sitä kiusaamista.

Kaikki antaa ymmärtää että kohta saan potkut. Ka. sanoi että älä jakaa omia tavaroita sinulla on pakko ne kohta palautta. Vaikka totta kai ei minä ollut mitä jakelut.

Minulla on kyllä paari työtekijä joka voisi sanoa että minua kiusataan. Mutta jos asia vien eteenpäin sitten totta kai jokainen pelastaa vaan itsensä. ,sitten totta ei ole varma.

Lähetään kuitenkin kaikki materiaalit sinne hoiviin. ( asianajajalle) Jos jotakin tapahtuu, sitten olisi jopa pohjaa olemassa.  Yksi on kyllä ihan varma, jotakin on menossa.

 

 Ymmärtään itsekin. Jos sä ei tee niin kun toiset sitten bay bay ,

Ihmiset ovat sille ohjaajalle, siellä, niin kun lelut. Ai eipä ollutkaan mukava peli . Uusi please, Työntekijöiden vaihtelevuus on näin nopea, että yksikään ei tietä yhtä mitään mistäkin. Perehtyjä tekee ja opetta ihan rikosta tekemään. Pakottamaan fyysisesti asiakkaita.  Jos mummot eivät halua mennä suihku, sitten menneän kahden hoitajan turvin,  Kun kysyin miksi ,sitten ne sanoit että koska se ei halua mennä, se raapi ja kynsi.Ja mitä kaikkein tärkein, opiskelijat. He opettavat opiskelijoita näin. Ei ei ja ei, minä ikinä en suostu tekemään selläistä.  Minun perehtyjä sanoi minulle että hoitaja ei saa ennen poistua asiakkaan luotta kun asiakas on ottanut lääkkeet. Miksi, asiakas A. ymmärsi ihan selvästi kaikkea ja sanoi: että minulla on oikeus kieltäytyä.

Lain nojalla, asiakkaalla on oikeus kieltäytyä lääkkeistä ja hoidosta.

 

 Oikeasti sellainen juttu kuluu ihan oikeasti tutkia. Koska Helsinki kaupunki kotihoito pitää olla asiakas- lähtöinen mutta toisen päin on todellisuudessa. Pakottamisen tiimit ovat siellä. Jos asiakas haluaa, että suihkupäivä muutettaisiin, sitten sanotaan että se on liika raskas.  Mutta todellisuudessa halutaan näyttä vaan valta.

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

MAINOS

Arkistoitu

Tämä aihe on arkistoitu, siihen ei voi enää vastata.

×
×
  • Luo uusi...