Jump to content
MAINOS

Vs: Pirkanmaan hätäkeskus


Maailman vahvin tyttö

Recommended Posts

*CLIP* T: Oz

Koitetaan uudestaan vaikka sensuuri jo kävi paikalla... siis työkaverini oli HIIHTOLENKILLÄ samoissa maisemissa ja kertoi että sairaankuljettajilla oli menny hirmusti aikaa kun eivät olleet selvillä että mitä kautta sitä potilasta kannattaisi lähteä tavoittamaan, ja loppujen lopuksi lähtivät hiihtämään pitemmän lenkin kautta potilaan luo. Eli onhan siinä sitä viivettä syntynyt jos ensin häke inttää katuosoitetta ja sitten vielä sairaankuljettajat eivät tiedä miten päästä potilaan luokse. Oli kai sinne sitten kelkkakin saatu paikalle jossain vaiheessa. Onneksi ei ollut rintakipuinen vaan "vain" koipensa telonut, vaikka kurjahan sitä on odotella lumihangessa istuen apua...

Ennekuin joku paremmin tietävä lyttää nämä tiedot tyystin vääränä, korostan vielä että olen kuullut työkaveriltani tämän version, juuri eilen aamulla tästä puhuttiin kun luettiin lehdestä sitä juttua.

"Olkaapa hetki paikallanne, kun otetaan sydänfilmiä."

"Jaa KUHANSILMIÄ?!"

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

MAINOS

Muistetaan täälläkin tietosuoja ja vaitiolovelvollisuus. Cattius, oliko sun kaverilla potilaan lupa kertoa siitä tapauksesta sulle, saatikka hänen diagnoosistaan? Vaikka asialla on retosteltu lehdissa, se ei vaitiolovelvollisuutta poista.

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

No eipä varmaan. En tullut ajatelleeksi. Hyvä kun sensuroit. Mutta ei kai se koko kirjoitus ollut sensuroinnin arvoinen? Mua itseä kiinnostaisi kyllä esim. se, että mistä ne sairaankuljettajat sai ne sukset siihen hätään, lähtikö ne oikeasti hiihtämään potilaan luokse?

Itse asiassa työkaverini kyllä kertoi tästä asiasta ihan "paikalle sattuuneena maallikkona", oli itsekin ollut hiihtolenkillä, että tämän asian voisi tietää hoitoalalla olematonkin ihminen, jolle hän olisi sattunut siitä puhumaan. Periaatteessa ei ole vaitiolovelvollisuusasia, koska työkaverini ei ole häntä ammattilaisena hoitanut missään vaiheessa (jossei nyt ensiapua lasketa, mutta saman asian olisi voinut kertoa vaikka postinjakaja joka olisi sattunut paikalla).

"Olkaapa hetki paikallanne, kun otetaan sydänfilmiä."

"Jaa KUHANSILMIÄ?!"

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

Ok, olisit kertonut että kaverisi oli maallikkona paikalla. Kirjoituksestasi sai sen käsityksen että hän oli sairaankuljettajana tms paikalla (Mietityttää vaan että miten hän potilaan diagnoosin sitten tiesi? RTG katse? :) ). Nää on vähän rimaa hipoen juttuja. Mielummin kuitenkin olen liian tarkka kuin hölläkätinen tietosuojan kanssa täällä.

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

Joo, mietinkin että mahdoinko unohtaa laittaa siihen että kaveri oli itsekin hiihtolenkillä, mutta eipä ollut mistä tarkistaa...  :) No saatko <Oz> palautettua sen viestin taikka osan, koska mua todella kiinnostais se hiihtoasia...?

"Olkaapa hetki paikallanne, kun otetaan sydänfilmiä."

"Jaa KUHANSILMIÄ?!"

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

MAINOS

Arkistoitu

Tämä aihe on arkistoitu, siihen ei voi enää vastata.

×
×
  • Luo uusi...