Jump to content
MAINOS

Työ kotihoidossa ahdistaa..pitäisikö irtisanoutua?


SisterEvangelina

Recommended Posts

Itse äänestin jaloilla ja 4 vuoden työ kotihoidossa riitti. Tuossa ajassa alkoi kotihoito mennä ainakin Helsingin kaupungilla aivan mahdottomaksi. Työtä oli kertakaikkiaan liian paljon ja asiakkaat siitä kärsivät. Aikaa ei ollut antaa niin paljoa mitä he olisivat tarvinneet, ellei halunnut jäädä joka päivä ylitöihin.

Vuoden mietin uuden työpaikan hakua ja lopulta en enää jaksanut katsoa sitä murhenäytelmää ja kuluttaa itseään loppuun ja potemaan huonoa omaatuntoa kun pitäis kerätä samalla kuunnellen omaisten valitusta kun pitäs sitä tätä ja miks ei tehty.

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

  • 2 kuukautta myöhemmin...
MAINOS
Vieras: Lähihoitaja

Vaihdoin täs hiljakkoin työpaikkaa ja nyt olen etsinyt vastausta et onko oikein lähihoitajalta vaatia 19 ihmisen lääkkeiden jakoa virheittä lääkenäytössä ja viel et tiedät vielä rinnakkais lääkkeetkin?

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

Vaihdoin täs hiljakkoin työpaikkaa ja nyt olen etsinyt vastausta et onko oikein lähihoitajalta vaatia 19 ihmisen lääkkeiden jakoa virheittä lääkenäytössä ja viel et tiedät vielä rinnakkais lääkkeetkin?

Kai nuo Lovessa piti jakaa ihan oikein jopa koko osaston ;) Se olisi niinkuin ihan työssäkin pyrkimys jokaisella... Rinnakkaiset voi katsoa Terveysportista tai vastaavasta.

Veripalvelu kaipaa kipeästi hengenpelastajia!

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

Lääkkeet pitää osata jakaa oikein. Rinnakkaislääkkeitä ei voi osata mutta yleisimmät toki kannattaa opetella. Pääasia, että tietää mistä saa tietoa. Itse juuri irtisanouduin vakinaisesta toimesta kotihoidossa, 3 vuotta ja pari työuupumusta riitti mulle.

Saatan palata jos hoitoa saadaan kehitettyä inhimillisemmäksi.

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

  • 3 viikkoa myöhemmin...

Kysyn nyt tässä putkessa; Kuinka monessa kh yksikössä siivotaan, sekä tehdään ihan ruokaa vielä?! Näin meillä, aina vaan!!! 

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

Oon käsittänyt että siitä säädettiin ihan laki, ettei kotihoidossa enään siivota ja laiteta ruokaa, kun on käynyt mielessä että voiko tästä pyytää työn vaativuuslisää tai vastaavaa, kun esimies velvoittaa tekemään siivoustyötä päivittäin , koko huushollin verran + ruoan laitto kuuluu hommiin, kaiken kiireen keskellä vielä!! 

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

Oon käsittänyt että siitä säädettiin ihan laki, ettei kotihoidossa enään siivota ja laiteta ruokaa, kun on käynyt mielessä että voiko tästä pyytää työn vaativuuslisää tai vastaavaa, kun esimies velvoittaa tekemään siivoustyötä päivittäin , koko huushollin verran + ruoan laitto kuuluu hommiin, kaiken kiireen keskellä vielä!!

Mitä sinulla lukee työsopimuksessa? Jos oot allekirjoituksella sitoutunut "työnantajan muihin osoittamiin tehtäviin" tai johonkin muuhun epäspesifiin, niin eipä siinä paljoa ole sanomista jos haluat firmassa työskennellä.
Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

MAINOS

Arkistoitu

Tämä aihe on arkistoitu, siihen ei voi enää vastata.

×
×
  • Luo uusi...