Jump to content
MAINOS

Työpaikkakiusaaminen ja katkein


taffeli

Recommended Posts

Hei!

 

Onko oikein, että oltuani useamman vuoden sijaisena samassa työpaikassa, minulta katkaistaan työt ja uudemmat sijaiset joita on useampi, saavat jatkaa.

Minulle ei kysymyksistä huolimatta, esimies vastaa, miksi minulla työt ei jatku. Vaikka minulle suullisesti on luvattu jatkosta, että työt jatkuisi.

 

Sitten ollessani töissä tietyn porukan kanssa, tunnen ilmapiirissä kireyttä, minut jätetään keskustelujen ulkopuolelle, ei pyydetä kahville yhtäaikaa, esimiehelle viedään viestiä pienistä asioista, minulle itselle ei sanota suoraan. Kuitenkin työni aina olen tehnyt ja asiakkaat hoitanut.

 

Mitä voin tehdä? Liittoon, en vielä ole ottanut yhteyttä.

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

MAINOS

Jollain tai joillain on luultavasti jotain sinua vastaan. Johtuuko työnteostasi, käytöksestäsi tai persoonastasi, sen tiedät luultavasti itse parhaiten (ja tietty ne kiusaajat sekä lähiesimies). Ikävä kyllä ihmiset eivät vastaa suoraan, jos tällaista asiaa itse suoraan kysyy. Jos olo käy liian tukalaksi, suosittelen työpaikan vaihtoa. Yksin on vaikea taistella tuulimyllyjä vastaan. Ja jos asiat pitkään jatkuvat tuohon malliin, alat voida pahoin. Nimimerkki "kokemusta on".

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

Esimiehen esimiehelle voisi kyös kertoa, jos koet tulevasi väärin kohdelluksi jatkuvasti. Lisäksi kannattaa tosiaan pitää huolta että oma käytös on moitteetonta.

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

Hei!

 

Onko oikein, että oltuani useamman vuoden sijaisena samassa työpaikassa, minulta katkaistaan työt ja uudemmat sijaiset joita on useampi, saavat jatkaa.

Minulle ei kysymyksistä huolimatta, esimies vastaa, miksi minulla työt ei jatku. Vaikka minulle suullisesti on luvattu jatkosta, että työt jatkuisi.

Kuten tuossa on jo mainittu, niin työnantajalla on hyvin suuri vapaus valita kenet palkkaa töihin ja kenet ei. Todennäköisesti työn suorittamisessa tai muussa toiminnassa on ollut jotain sellaista, että työnantaja ei ole sinua halunnut töihin.

Sitten ollessani töissä tietyn porukan kanssa, tunnen ilmapiirissä kireyttä, minut jätetään keskustelujen ulkopuolelle, ei pyydetä kahville yhtäaikaa, esimiehelle viedään viestiä pienistä asioista, minulle itselle ei sanota suoraan. Kuitenkin työni aina olen tehnyt ja asiakkaat hoitanut.

 

Mitä voin tehdä? Liittoon, en vielä ole ottanut yhteyttä.

Tällainen porukasta ulos sulkeminen voi hyvinkin täyttää epäasiallisen kohtelun kriteerit. Asiasta tulee ilmoittaa esimiehelle, sillä epäasiallisen kohtelun selvittäminen ja sen lopettaminen on työnantajan vastuulla. Ja tämä vastuu käynnistyy vasta sitten, kun työnantaja saa asiasta tiedon. Työsuojeluvaltuutettuun ja/tai luottamusmieheen voi olla yhteydessä jos haluaa saada tukea ja neuvoja.

Failure is always an option

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

  • 4 viikkoa myöhemmin...

Ota yhteys liittoon.

 

TH-ala on kiusaajien valtakuntaa, joten varaudu siihen että narsistiset persoonallisuudet koettavat vaikuttaa kaikkeen mahdolliseen. Valehtelevat ja manipuloivat pelkkien 'kicksien' saamiseksi ja heille ei sinun työsuhteesi tai hyvinvointisi ole mitenkään tärkeä. Päinvastoin.   Tsemppiä!

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

MAINOS

Arkistoitu

Tämä aihe on arkistoitu, siihen ei voi enää vastata.

×
×
  • Luo uusi...