Jump to content
MAINOS

Terveystieteen pääsykokeet 2015


Merula

Recommended Posts

MAINOS
  • Vastauksia 313
  • Aloitettu
  • Uusin vastaus

Täällä yksi Kuopioon päässyt :) Nyt tyhmä kysymys: pitääkö weboodissa ilmoittautua jo joillekin kursseille ennen koulun alkamista 1.9.? Vai selviääköhän ekoina päivinä, mille kursseille ilmoittaudutaan yms? Toisinsanoen täytyykö minun tehdä jotain tai suunnitella opintojani jotenkin etukäteen, vai riittääkö että olen aktivoinut tunnukseni?

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

^ Miulla on ainakin jotain kursseja joissa ilmoittautuminen loppuu elokuun lopussa, eli näille pitää ilmottautua jo ennen syyskuun alkua.. Mutta aloitan opiskelemaan siis kansanterveystiedettä, meillä tuli myös semmonen lappu mihin oli laitettu tämän vuoden pakolliset läsnäolopvät eli kursseja näkyi jo siinä, en tiedä että miten hoitotieteessä.. Nasu79 oli tonne aiemmille sivuille (8-9) jotain infoa myös laittanut, kannattaa ne tsekata :)

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

Täällä yksi Kuopioon päässyt :) Nyt tyhmä kysymys: pitääkö weboodissa ilmoittautua jo joillekin kursseille ennen koulun alkamista 1.9.? Vai selviääköhän ekoina päivinä, mille kursseille ilmoittaudutaan yms? Toisinsanoen täytyykö minun tehdä jotain tai suunnitella opintojani jotenkin etukäteen, vai riittääkö että olen aktivoinut tunnukseni?

Hei, miten aktivoit tunnuksesi? Kun olen ilmoittautunut läsnäolevaksi Kuopioon, mutta ei ole mitään opiskelijatunnusta mihinkään tullut?

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

Vieras: Susanna (Situ) Lempiäinen

Hei!

 

Perustin Kuopiossa aloittaville oman ryhmän: UEF Hoitotiede 2015. Jos ei löydy, niin laittakaa vaikka kaveripyyntö miulle, niin lisään sitten ryhmään. Sen kaveruuden voi sitten perua, jos tahtoo. :) Syyskuu lähenee!

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

Vieras: Susanna (Situ) Lempiäinen

Hei!

 

Perustin Kuopiossa aloittaville oman ryhmän: UEF Hoitotiede 2015. Jos ei löydy, niin laittakaa vaikka kaveripyyntö miulle, niin lisään sitten ryhmään. Sen kaveruuden voi sitten perua, jos tahtoo. :) Syyskuu lähenee!

Facebookiin siis :D

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

MAINOS

Arkistoitu

Tämä aihe on arkistoitu, siihen ei voi enää vastata.

×
×
  • Luo uusi...